BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Tüketicinin tercihi Camsil

Tüketicinin tercihi Camsil

Kendi kategorisine ismini veren Camsil’in 30 jenerik markasının bulunduğunu söyleyen Tibet A.Ş. Pazarlama Müdür Yardımcısı Nur Köz, Ar- Ge çalışmalarının aralıksız olarak devam ettiğini açıkladı.



Kendi kategorisine ismini veren Camsil’in 30 jenerik markasının bulunduğunu söyleyen Tibet A.Ş. Pazarlama Müdür Yardımcısı Nur Köz, Ar- Ge çalışmalarının aralıksız olarak devam ettiğini açıkladı. Köz, “Üç fonksiyonlu Camsil Ultra kullanıldığı yüzeylerde yüksek temizleme özelliği sunarken buğu oluşmasını da engelliyor, su kaydırıcılık özelliği taşıyor. Sirkeli bileşime sahip Camsil Sil Parlat, cam, pencere, avize, ayna, porselen, fayans, seramik, TV ekranı, mutfak seti, araba aynası ve pencereler gibi tüm cam ve parlak yüzeylerde ekstra parlaklık sağlıyor. Camsil Klasik ise yıllardır olduğu gibi piyasada bulunuyor ve tüketicilerin tercihi olmayı sürdürüyor” dedi.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 99490
    % 0.2
  • 6.1169
    % -0.97
  • 7.1806
    % -1.25
  • 8.0497
    % -0.92
  • 235.984
    % -0.85
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT