BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Yüzünü değiştiren Şeker Piliç, hedeflerini büyüttü

Yüzünü değiştiren Şeker Piliç, hedeflerini büyüttü

Global gıda markası olma yolunda ilerlemek için logosunu değiştiren Şeker Piliç, firmalarını Şeker ismi altında topladı



> Mustafa Sezer İSTANBUL Krize rağmen cirosunu artıran Şeker Piliç, hedeflerini daha da büyüttü. Global marka olmak için logo değişikliğine gittiklerini söyleyen Şeker Piliç Genel Müdürü Cavit Ayvaz, “Bu yılın dokuz ayında ciromuzu geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 33.6 oranında artırarak 200 milyon liraya ulaştık. Bu yılı 250 milyon liralık ciro ile kapatacağımızı düşünüyoruz” dedi. Logo için 2 milyon TL’lik yatırım yaptıklarını ifade eden Ayvaz, “Artan ihracatla birçok ülke sofralarına girmeye başladık. Global şartlara uyum sağlamak ve büyümede daha hızlı bir ivme yakalamak için küresel bir gıda şirketi olma yolunda ilerliyoruz. Bunun için oluşturulan Şeker ismi altında Şeker Su, Şeker Yumurta ve Şeker Piliç’i birleştirdik” diye konuştu. Ayvaz, yılın ilk dokuz ayında ihracatlarının geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 418.5’lik artışla 9.6 milyon liraya ulaştığını vurguladı. Rakamın düşük olmasına rağmen ilerisi için ihracatın umut verdiğini bildiren Ayvaz şöyle konuştu: “Irak pazarı önemli bir yer tutmaya başladı. AB ülkelerine ihracat başladı. Aynı zamanda bizim ülkemizin üretimi kadar ithalatı olan Rusya’ya ihracat da başlamak üzere. Tüm bunlar önümüzdeki dönem ihracat için ümit veriyor.”
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 98028
    % 0.96
  • 5.7029
    % -0.53
  • 6.3956
    % -0.91
  • 7.0772
    % -1.06
  • 258.521
    % -0.48
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT