BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Kriz bitti, kampanyaya devam

Kriz bitti, kampanyaya devam

DIA Grup CEO’su Ricardo Curras de Don Pablos, Sabancı Holding Perakende Grubu Başkanı Haluk Dinçer, DIA Uluslararası Avrupa Direktörü Javier La Calle Villalon, DiaSA Genel Müdürü Fernando Gonzalez Somoza, 10’uncu yıl kutlamalarında bir araya geldi ve soruları cevaplandırdı.



DIA Grup CEO’su Ricardo Curras de Don Pablos, Sabancı Holding Perakende Grubu Başkanı Haluk Dinçer, DIA Uluslararası Avrupa Direktörü Javier La Calle Villalon, DiaSA Genel Müdürü Fernando Gonzalez Somoza, 10’uncu yıl kutlamalarında bir araya geldi ve soruları cevaplandırdı. Sabancı Perakende Grubu Başkanı Haluk Dinçer, bütün dünyayı saran ve Türkiye’yi de etkileyen krizin sonuna yaklaşıldığını düşündüğünü ifade etti. Dia CEO’su Don Pablos, son yıllardaki Türkiye gerçeğini gören yabancıların akın edeceğini ifade ederken, DiaSa Genel Müdürü Somoza, 10’uncu yılda 700 mağazada 700 indirim uygulayacaklarını, 4-24 Aralık tarihleri arasında yüzde 35’e varan indirimler yapacaklarını söyledi. Bir defada 20 TL’lik indirim yapanlara kasada yüzde 5 indirim yapılırken, Axess kart ile 20 TL ve üzeri alışverişe yüzde 10 chip-para hediye edilecek. ‘Perakende büyük büyüme aracımız’ > Tülay Dur İSTANBUL Sabancı Holding Perakende Grubu Başkanı Haluk Dinçer, Sabancı Holding olarak perakendeyi en büyük büyüme aracı olarak ele aldıklarını söyledi. Türkiye’de perakende sektörünün 220 milyar dolarlık bir pazar olduğuna dikkat çekerek, “Biz DiaSa, CarrefourSa ve TeknoSa ile bu pazarda oldukça büyük bir yere sahibiz. DiaSa ile 10’uncu yılımızı kutladığımız Türkiye’de her mahallede olmak istiyoruz” dedi. Dinçer, “DiaSa ile kriz senesinde bile 20 milyon lira yatırım yaptık. Çünkü Sabancı olarak perakendeye uzun vadeli bakıyoruz. 2010’da franchise marketlerimiz için 200 yeni girişimci arıyoruz” dedi. 3 YILDA 140 MİLYON YATIRIM DiaSa’ya 10 yılda 150 milyon lira yatırım yaptıklarını ifade eden Dinçer, “2012’ye kadar 140 milyon TL yatırım ile mağaza sayımız 2 katına çıkacak” dedi. Dinçer, Marmara ve Ege bölgelerine yayılmış toplam 22 şehirde 680 markete ulaştıklarını, 10 senede toplam 2 bin 800 kişiye istihdam sağladıklarını, Marmara ve Ege’de haftada 2’den fazla market açtıklarını da ifade etti. CEO Ricardo Curras ise “Dia Grup olarak 8 ülkede 6 bin 252 mağazamız var. Türkiye bizim için çok önemli” dedi.
Kapat
KAPAT