BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Migros 50 milyon lirayı kasada dağıtacak

Migros 50 milyon lirayı kasada dağıtacak

Türkiye’de Migros, Tansaş, Şok, 5M, Macrocenter ve Sanal Market formatları bulunan Migros Grubu, 72 ildeki bütün mağazalarındaki 7 bin online kasada bir ayda 50 milyon lira dağıtacak



Migros Grubu, 10 Haziran-10 Temmuz 2010 tarihleri arasında, 50 milyon lira dağıtacak. Türkiye’de Migros, Tansaş, Şok, 5M, Macrocenter ve Sanal Market formatlarıyla hizmet veren Migros Grubunun yeni perakende döneminin Gruba bağlı tüm mağazaları kapsayacağı, 72 ilde, 7 bin kasada online çalışacağı bildirildi. Ödül dağıtımı ile Money Club kart sahipleri, Migros Grubu mağazalarında büyük küçük bütün alışverişlerini tekrar paraya çevirebilecek. Uygulama ile alışveriş yapan müşteri, kasa çıkışında fişinde, o zamana kadar yaptığı harcamayı ve cebine dönecek parayı görecek. Bu tutar her alışveriş sonrası güncellenecek. Hedefe ulaşınca da bedava alışverişe dönecek. BARKOD KADAR ÖNEMLİ DÖNEMEÇ “Kazanacaksın Türkiye, 50 milyon lira dağıtıyoruz” sloganı ile düzenlenen dönemin startını, Migros Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Özgür Tort, Migros Ataşehir Mağazasında kasaya geçerek verdi. Migros Ticaret A.Ş.’nin başlattığı dönemin “Türkiye’de bir ilk” olduğunu, ifade eden Tort, “50 milyon lira dağıtımının arkasında Migros’un müşteriye yatırım yapma vizyonu var. 2008 yılında “cesur büyüme rotası”, fiziki büyüme ve yaygınlaşma ile birlikte müşteriye kazandırmayı da içerdi. Bu nedenle 2009 yılında sadakat programını ve teknolojimizi geliştirerek tüm Migros Grubu mağazalarına yaydık. Bu teknoloji sayesinde yeni başlattığımız dönemde ortaya koyduğumuz gibi müşterimize yatırım yapıyoruz” dedi. Kasadan 370 milyon kişi geçti Migros Genel Müdürü Özgür Tort, yılda 370 milyon müşterinin kasalardan geçtiği Migros Grubunda Money Clup programı sayesinde her müşterinin Migros Grubunda ödüllendirileceğini, yeni başlangıç olan bu dönemin, yeni kampanyalarla süreceğini söyledi. Tort, “Toplam 200 mağaza dolusu mal, temmuzda alışverişlerini Migros Grubunda toplayan müşterilere geri dönmüş olacak. Bugün farklı beklentilerle bir Migros Grubu müşterisi, her formatımızda ayrı bir alışveriş fırsatı yakalayabiliyor. İhtiyaçlarını sınıflandırarak farklı formatlarımızda tüketici olarak istediğine ulaşıyor. Kampanyamızla ilave kazanç sağlamış olacaklar” diye konuştu. 500 BİN ADET ÇEYREK ALTIN DEĞERİNDE KAMPANYA Yeni kampanyayı Atakent Migros’ta başlatan Migros Genel Müdürü Özgür Tort, dağıtılacak 50 milyon liranın, 500 bin adet çeyrek altına, 125 bin hanenin aylık toplam gıda harcamasına, 700 bin hanenin aylık elektrik harcaması bedeline, 200 mağaza dolusu ürüne karşılık geldiğini söyledi.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT