BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Auto Show’a 25 milyon $ yattı, kadınlar hedeflendi

Auto Show’a 25 milyon $ yattı, kadınlar hedeflendi

Bayraktar Grubu Yönetim Kurulu ve Otomotiv Distribütörler Derneği (ODD) Başkanı Mustafa Bayraktar, 29 Ekim’de kapılarını açacak Auto Show Fuarı için sektörün yaklaşık 20-25 milyon dolar civarında para harcadığını söyledi.



Ahmet Enes Demiray İSTANBUL Bayraktar Grubu Yönetim Kurulu ve Otomotiv Distribütörler Derneği (ODD) Başkanı Mustafa Bayraktar, 29 Ekim’de kapılarını açacak Auto Show Fuarı için sektörün yaklaşık 20-25 milyon dolar civarında para harcadığını söyledi. Düzenlenen sohbet toplantısında sektörle ilgili açıklamalarda bulunan Bayraktar, bu sene İstanbul Auto Show Fuarı’nı erkeklerin yanı sıra özellikle kadınların ve ailelerin de ziyaret etmesini istediklerini belirterek, “Otomobil satın alma sürecinde kesin kararı erkek veriyor gibi görünse de kararı aileler, çocuklar ve kadınlar veriyor. Kadınların ve ailelerin bu fuarda olması çok önemli. Otomobil satın alma kararında etkili olan kadınların oraya gelmesini istiyoruz. Fuar yönetimine bu yöndeki taleplerimizi ilettik” dedi. Bu sene Auto Show için sektörün yaklaşık 20-25 milyon dolar civarında para harcadığını belirten Bayraktar, kendi gruplarının ise 2.5-3 milyon dolar para harcayacağını söyledi. Bayraktar, bir soru üzerine, fuarların “imaj” ve “satış” fuarları olarak sınıflandırılabileceğini anlatarak, Auto Show’un da müşterilerin, markaları bir arada görüp, “otomobilin tekerine tekme vurabileceği” yegane ortamlardan biri olduğunu ifade etti.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT