BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > ‘Türkiye, DIA’nın
gözde ülkesi’

‘Türkiye, DIA’nın
gözde ülkesi’

DIA Grup, Türkiye’de 300’üncü ‘franchise’ını açarak dünya genelinde 2 bin mağazaya ulaştı.



Türkiye’deki sayısı 300’e ulaşan DiaSA mağazaları, yeni kampanyalarla piyasa payını artırmayı hedefliyor. Türkiye’nin ilk ve tek franchise veren indirim marketi olarak bilinen DiaSA, İzmir Söke’de hizmete sunduğu franchise mağazasıyla DIA Grup’un dünya üzerindeki franchise sayısını 2 bine ulaştırdı. Dünyada 3 kıtada 7 ülkede faaliyet gösteren DIA Grup’un CEO’su Ricardo Currs de Don Pablos, bu rakama ulaşmada Türkiye’deki verimli franchise çalışmalarının önemli katkısı olduğunu, Türkiye’nin 300’e varan franchise mağazası ile bütün dünyadaki DIA’lar arasında ikinci sırada yer aldığını söyledi. Girişimcileri DiaSA franchise almaya davet eden Pablos, yatırım yapanlardan kâr payı, kira ve reklam gibi konularda ücret alınmadığını, sadece 2500 euro giriş bedeli istendiğini söyledi. YARI FİYAT GÜNLERİ BAŞLIYOR Öte yandan “1 TL Günleri”nin ardından “Yarı Fiyat Günleri” başlatan DiaSA, cazip fiyatlar sunduğunu bildirdi. Bakliyattan sucuğa, peynirden ayçiçek yağına, kağıt havludan suya kadar birçok ürünün yüzde 50 indirimli fiyatlarla satıldığı belirtildi.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT