BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Vodafone, imza ve
reklamda finalde

Vodafone, imza ve
reklamda finalde

Vodafone Türkiye, GSM sektörünün en prestijli ödülleri arasında yer alan 2011 GSMA Ödüllerinde iki kategoride birden finale kaldı.



Vodafone Türkiye, GSM sektörünün en prestijli ödülleri arasında yer alan 2011 GSMA Ödüllerinde iki kategoride birden finale kaldı. “Sesli İmza” uygulamasıyla “En İyi Mobil Teknoloji / En İyi Müşteri Hizmeti ve CRM Çözümü” kategorisinde aday olan Vodafone Türkiye “Tamam mı, Devam mı?” kampanyasıyla da “En İyi Mobil Reklam ve Pazarlama Kampanyası” kategorisinde finale kaldı. Söz konusu ödülleri kazananlar, 15 Şubat 2011’de sahiplerini bulacak. Vodafone Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Öğüt, “Dünyada ilk defa Türkiye’de Vodafone tarafından uygulanan ‘Sesli İmza’ müşteriyi biyometrik sesiyle tanıyıp parmak izinden bile daha güvenli sonuç sağlıyor” dedi.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT