BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > 450 milyon euro yatırımla anne sütüne yaklaştı

450 milyon euro yatırımla anne sütüne yaklaştı

Yıldız Holding’in ortağı Hero Grup 450 milyon dolarlık Ar-Ge harcaması yaparak anne sütüne en yakın devam sütünü geliştirdi.



İSPANYA’DA TANITILDI Ülker Hero Baby’nin ortağı Hero’nun geliştirdiği anne sütüne en yakın devam sütü İspanya’da tanıtıldı. Toplantıya soldan sağa Hero Grup Bölge başkan Yardımcısı Hans Huistra, Ülker Hero Baby Genel Müdürü Mehmet Erol, Yıldız Holding kurumsal İletişim Müdürü Zuhal Şeker Tucker ve Hero Bebek Beslenmesi Enstitüsü kurucusu Pedro Abellan katıldı. Türkiye’nin ilk ve tek bebek maması üreticisi Ülker Hero Baby’nin global ortağı Hero, kuruluşunun 125. yılında bebekler için şimdiye kadar ulaşılmış, anne sütüne en yakın devam sütü Nutradefense’i geliştirdi. İspanya’da bir araya gelen Ülker Hero Baby ve Hero yetkilileri, Hero Bebek Beslenme Enstitüsü’nün 3 yılda 450 araştırma bulgusuyla geliştirdiği Nutradefense’in?Türkiye’de?bebeklere, Hero’nun faaliyet gösterdiği diğer Avrupa?ülkeleriyle?eş?zamanlı olarak sunulacağını açıkladı. Hero Grup’un Bölge Başkan Yardımcısı Hans Huistra toplantıda, Türkiye pazarının kendileri için önemine dikkat çekerek, “Yıldız Holding ile ortaklıklığımız çok iyi bir yolda ilerliyor. Türkiye, uluslararası öncelik planımızda başlarda yer alıyor” dedi. Hero’da üretime son beş yılda 450 milyon euro yatırım yapıldığını vurgulayan Huistra, Nutradefense gibi yenilikçi bir ürüne de inovatif yatırımlar sayesinde ulaşıldığını söyledi. Bebek pazarı büyüyor Ülker Hero Baby Genel Müdürü Mehmet Erol, Türkiye’de bebek beslenme pazarının büyümesini sürdürdüğünü belirterek, “Türkiye’nin ilk ve tek bebek maması üreticisi biziz. Devam sütleri, tahıllı kaşık mamaları, kavanoz mamaları ve bebek bisküvilerinden oluşan bebek beslenme pazarında tüm kategorilerde ürün sunabilen tek marka da yine Ülker Hero Baby. Global ortağımız Hero ve Türkiye’nin öncü ve lider gıdacısı Yıldız Holding tarafından destekleniyoruz. ‘Her bebeğin dengeli ve yeterli beslenme hakkı vardır’ misyonu doğrultusunda, fiyatlarımızı her kesimin ulaşabileceği seviyelere getirince, daha çok bebeğin sağlıklı büyüme ve gelişmesine faydalı olduk” dedi. İHA
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT