BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Derdini
Rıfkı’ya anlat

Derdini
Rıfkı’ya anlat

Avea’nın yeni Müşteri Deneyim Merkezi’ni Rıfkı adında sanal operatör yönetecek. Merkez vatandaşların ve kurumların teknolojik beklentilerine cevap vermek için çalışacak



> Ekonomi Servisi AKDEMİR TANIŞTIRDI Avea CEO’su Erkan Akdemir ve Avea Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Coşkun Şahin AveaLabs Müşteri Deneyim Merkezi Sanal Asistanı Rıfkı’yı birlikte tanıttı. “Teknoloji hayal gücünüzün emrinde” sloganıyla hayata geçirdiği “Avea Lab Müşteri Deneyim Merkezi”ni hizmete açan Avea, sokaktaki insanla teknolojinin arasında olan mesafeyi azaltmak için kolları sıvadı. İnsanları teknolojiye değil, teknolojiyi insanlara götürmek istediklerini belirten Avea Üst Yöneticisi (CEO) Erkan Akdemir, “Bu merkezde farklılaşmak isteyen ve teknolojiyi en yakın dostu gören her sektör için istedikleri uygulamayı geliştirebiliriz. Ayrıca ihtiyaçlara cevap verebilmesi için bir de sanal operatör geliştirdik. Operatörün adı Rıfkı, en son teknolojiler bu labaratuarda görücüye çıkarken Rıfkı da onlara yardımcı olacak” dedi. Avea Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Coşkun Şahin de, yaklaşık 6 aylık yoğun bir çalışmanın ardından kurulan merkezde finanstan, eğlenceye, akıllı evden akıllı şehre, eğitimden yerel yönetimlere kadar pek çok sektörü ve kurumu ilgilendiren konsept uygulamalardan örnekler sergilendiğini söyledi. Şahin’in verdiği bilgiye göre 1.5 milyon TL’lik ek yatırımla Ümraniye’deki Avea Teknoloji Merkezi’nde kurulan “Avea Labs Müşteri Deneyim Merkezi’nde 15 kişilik bir mühendis ekibi görev aldı.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT