BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Türk Telekom, şikâyet yönetiminde sektörün en başarılı şirketi

Türk Telekom, şikâyet yönetiminde sektörün en başarılı şirketi

Türk Telekom, Şikayetvar.com’un hazırladığı karşılaştırmalı şikayet analizleri çalışmasına göre kendi sektörünün “Şikayet Yönetimi” alanında en başarılı şirketi seçildi.



Türk Telekom, Şikayetvar.com’un hazırladığı karşılaştırmalı şikayet analizleri çalışmasına göre kendi sektörünün “Şikayet Yönetimi” alanında en başarılı şirketi seçildi. Şikayetvar.com’un hazırladığı çalışmaya göre Türk Telekom’un hem şikayetçi memnuniyeti, hem de firma şikayet puanında ilk sırada yer aldı. Şikayet süreç memnuniyeti puanı ve şikayet çözüm memnuniyeti puanı değerlendirmelerinde de birinci sırada yer alan Türk Telekom, yüzde 99.67’ye ulaşan toplam şikayet cevaplama oranı ile rakiplerini geride bıraktı. Şikayet cevaplama süresi değerlendirildiğinde ise Türk Telekom en yakın rakibinin 32.95 saatlik süresine karşılık,?bu süreyi 4 saate indirdi.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 99512
    % 0.22
  • 6.126
    % -0.82
  • 7.2083
    % -0.87
  • 8.0669
    % -0.71
  • 236.585
    % -0.59
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT