BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Türkiye'ye Tüketici Kalite Ödülü

Türkiye'ye Tüketici Kalite Ödülü

25. Uluslararası Tüketici Zirvesi’nde, başarılı kurum ve markalar taçlandı. Gazetemiz ve İhlas Haber Ajansı “Tüketici 2012 Kalite Ödülü”ne layık görüldü. Tüketici Akademisi Kurucu Başkanı Fahri Ustaoğlu, ödülü “Türkiye Gazetesi, 42 yıldır dürüst habercilik yapıyor” diyerek takdim etti.



> Tüketici Akademisi Kurucu Başkanı Fahri Ustaoğlu (sağda), Tüketici Kalite Ödülü’nü Avrupa Baskıları Koordinatörümüz Ali İbrahimoğlu’na “Türkiye Gazetesi, 42 yıldır dürüst habercilik yapıyor” diyerek takdim etti. Töreni Ece?Erken sundu. Tüketici bilincinin artmasıyla genişleyen tüketici odaklı hizmetler, Tüketici Akademisi tarafından ödüllendirildi. Fahri Ustaoğlu’nun kurucu başkanı olduğu Tüketici Akademisi tarafından düzenlenen 25. Uluslararası Tüketici Zirvesi’nin teması bu yıl sosyal medya oldu. İş dünyasından gazetecilere, modacılardan oyunculara kadar birçok sektörden katılımın olduğu zirvede, gazetemiz de ödüle lâyık görüldü. Bu yıl 25’incisi düzenlenen zirvede, Türkiye Gazetesi’ne ‘2012 Tüketici Kalite Ödülü’ verildi. İhlas Haber Ajansı’nın da Tüketici Kalite Ödülüne lâyık görüldüğü zirvede Şekerbank, Full, THY, MNG Kargo, İşbir Holding, Fiyapı, Fonex, Parex, Akgün Seramik, Zen Pırlanta, nano Ozoderm, So Shic, Balkovan, Kent Plus gibi markalara da ödülleri takdim edildi. Zirve çerçevesinde ayrıca dünyanın iletişim teknolojilerinden aldığı pay ve Türkiye’nin iletişimde geldiği nokta tartışıldı. “Sosyal Medyanın Etkileri ve e-ticaret”, “Tüketicinin Korunması ve Rekabet”, “Türkiye’de Sosyal Medya ve İnternetin Geleceği” konu başlıklarında paneller düzenlendi.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT