BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > RAMSEY LIverpool’la şampiyonluğa oynayacak

RAMSEY LIverpool’la şampiyonluğa oynayacak

İngiliz Futbol takımı Liverpool’un takım elbise sponsoru üç yıllığına Türk hazır giyim markası Ramsey oldu. Bu hafta sonu Liverpool’un Chelsea ile oynayacağı maçta Ramsey’in özel yapım takımlarını 1 milyar kişi tanıyacak.



> Uğur KÜÇÜK - LIVERPOOL > Liverpool FC Marka Elçisi Phil Thompson, Ramsey İcra Kurulu Başkanı Hüseyin Doğan ve kulübün Finans Direktörü Philip Nash, Liverpool stadında forma ile fotoğraf çektirdi. KENDİ MARKAMIZLA BÜYÜRÜZ Ramsey İcra Kurulu Başkanı Hüseyin Doğan, “AB’de yaşanan kriz Türk markaları için önemli fırsat. Ancak biz satın alma ile değil kendi markamızla büyüyeceğiz” dedi. Son üç yılda Harvey Nichols, Dolce Gabbana ve Armani gibi dünyanın en büyük markalarının takım elbise sponsorluğunu yaptığı İngiliz Futbol Kulubü Liverpool’u gelecek üç yıl boyunca Türk markası Ramsey giydirecek. Normal takım elbisenin yarı ağırlığında ürettiği Zero Weigh (sıfır ağırlık) adındaki takım elbiseler bu hafta sonu oynanacak Liverpol Chelsea maçında görücüye çıkacak. Sponsorluk anlaşması için Liverpool’un stadında düzenlenen imza töreninde konuşan Ramsey İcra Kurulu Başkanı Hüseyin Doğan “Bu maçı 1 milyarın üzerinde taraftar izleyecek. Bu da satışlarımıza ve prestijimize büyük katkı sağlayacak. Bu işbirliğinin temelinde Ramsey’in global marka olma hedefi yatıyor. Bu hedef doğrultusunda, İngiltere’nin hatta dünyanın efsane takımlarından, köklü ve başarılı kulüplerinden Liverpool FC ile işbirliğine gitmeyi uygun gördük. Hem Ramsey’in hem de Liverpool’un kendi alanlarındaki başarılarını, gücünü, geleneksel yapılarını ortak gördük ve bu güçlü iki markadan güçlü iş birliği ortaya çıkardık. Sponsorluk bedelini gizlilik anlaşmamızdan dolayı belirtemiyoruz ancak Liverpool’a her yıl 120 takım elbise üreteceğiz. Bu elbiselerimizi Liverpool’un kendi satış ofislerinde de satmayı hedefliyoruz” dedi. Doğan, Avrupa‘da atılım için zincir mağazaların lokasyonlarının da kendileri için uygun olduğunu ifade etti. Liverpool Kulübü Finans Direktörü Philip Nash, oyuncularının şık giyinmesinin kendileri için çok önemli olduğunu belirterek, “Burada giyilecek takım elbiseler de düğüne giyilen takım elbiseler kadar şık olmalı. Final maçını tüm dünyada 1 milyar kişi izleyecek. Bizim futbolcularımızın üzerinde Ramsey’i görenler bu güzel kıyafetler kimin diye soracaktır” diye konuştu. Türkiye’de satış ofisi açacağız Liverpool’un Türkiye’de de ciddi taraftar kitlesi bulunduğunu gördüklerini söyleyen Liverpool Finans Müdürü Philip Nash, Ramsey’in üretim merkezlerini ve pek çok satış noktasını incelediklerini, özellikle takım elbise konusundaki profesyonelliğini gördüklerini ifade etti. Nash, “Ramsey’in çok profesyonel olduğunu ve kulübümüze uygun bir stilde üretim yaptığını gördük. Ramsey uluslararası çapta büyük bir marka olma yönünde hızla ilerliyor. Bu elbiselerin verdiği rahatlıkla futbolcularımınızın performanslarının artacağına inanıyoruz. Bu açıdan Türkiye’de de satış ofisleri açmayı planlıyoruz. Buradan büyük gelirler elde edeceğimize inanıyorum” diye konuştu. 16 ülkede 46 noktada Ramsey’in 16 ülkede 46 satış noktasının bulunduğuna dikkati çeken Ramsey İcra Kurulu Başkanı Hüseyin Doğan, Rusya’ya büyük önem verdiklerini söyledi. Doğan, bir soru üzerine de Liverpool’un İngiltere’den sonra en büyük taraftar kitlelerinden birinin 7 milyonla Rusya’da olduğunu dile getirdi. 1971-84 yılları arasında Liverpool forması giyen ve toplantıya kulübün marka elçisi olarak katılan Phil Thompson da bir Türk firmasının giyim sponsoru olacağını öğrendiğinde tüylerinin diken diken olduğunu ve İstanbul’daki güzel anılarını hatırladığını söyledi.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT