BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > “Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri” sahiplerini buldu

“Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri” sahiplerini buldu

IMI Conferences tarafından bu yıl 7.’si gerçekleştirilen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri sahiplerini buldu.



IMI Conferences tarafından bu yıl 7.’si gerçekleştirilen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri sahiplerini buldu. Toplam 11 ana kategoride 11 firmanın ödül kazandığı törende; 500 ve üzeri koltuk kapasitesinde Vodafone, 100-499 arası koltuk kapasitesinde Speak, “Türkiye’nin En İyi Çağrı Merkezi Ödülü’ne hak kazandı. Birincinin çıkmadığı 100’den az koltuk kapasitesinde Bursagaz, En Övgüye Değer Çağrı Merkezi seçildi. En fazla başvurunun yapıldığı Sosyal Medyada En İyi Müşteri Yönetimi kategorisinde Akbank ödül aldı. Engelli Malzemeleri Ofisi (EMO)’nin görme engellilere istihdam sağlayan projesi ise Özel Ödül’e layık görüldü. Vatandaş odaklı hizmeti ön plana çıkaran Sedaş, En İyi Yeni Çağrı Merkezi seçilirken, aynı kategoride İETT, En Övgüye Değer Çağrı Merkezi oldu.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT