BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Kolacının gözü Ramazan’da

Kolacının gözü Ramazan’da

Kola şirketleri, Ramazan ayında daha da büyüyeceği beklenen gazlı içecekler pazarından en büyük payı kapmak için yoğun kampanya çalışmalarına başladılar.



Kola şirketleri, Ramazan ayında daha da büyüyeceği beklenen gazlı içecekler pazarından en büyük payı kapmak için yoğun kampanya çalışmalarına başladılar. Gazlı meşrubat sektörünün en büyük yerli üreticisi olan Kristal Kola Ramazan ayında atağa geçiyor. Türk kültürüne katkıda bulunmayı da hedefleyen marka, Ramazan kampanyasında Karagöz ve Hacivat’ın yoğun olarak yer alacağı tanıtımlarla eski Ramazanların özlemini gidermeye çalışacak. Kampanyada, ulusal televizyonlar ve radyoların yanında, yerel televizyon kanalları için de 30 bölümden oluşan 7’şer dakikalık Karagöz-Hacivat programları hazırlandı. Bu programlar, Ramazan boyunca, iftar vaktinde yayınlanacak. Kristal Kola, satış kampanyasını, bedava verilecek ürünlerle ve ürün kapaklarıyla dağıtılacak çeşitli hediyelerle sürdürecek. Yeni yılda “Yerel Düşün, Yerel Hareket Et” ilkesini benimseyen Coca Cola, Türkiye’de pekçok ailenin sofrabaşında birlikteliği paylaştığı Ramazan’da, özel promosyon ve tanıtım çalışmalarıyla sofralardaki yerini almaya çalışacak.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT