Simit Sarayı, küresel marka olma yolunda

Simit Sarayı, küresel marka olma yolunda

Ekonomi Haberleri

DORinsight ile Marketing Türkiye tarafından düzenlenen ve "Türkiye'nin Markalar Milli Takımı"nı belirleyen araştırmanın sonuçları açıklandı.

"Türkiye'nin Küresel Marka Adayları" başlığı altında açıklanan sonuçlara göre, geçtiğimiz yıl 11. sıradan "Markalar Milli Takımı"na giren Simit Sarayı, bu yıl yedi basamak yükseldi ve dördüncü sıraya yerleşti. Simit Sarayı İcra Kurulu Başkanı ve CEO'su Abdullah Kavukcu, "Dünya markası olma yolunda bütün gücümüzle çalışıyoruz. Bu yılki araştırmada dördüncü sırada yer almamız, Türk halkının bizi desteklediğinin en büyük ispatı. Simidi ve diğer geleneksel tatlarımızı tanıtarak, Türkiye'den bir küresel marka çıkarma yolunda emin adımlarla ilerleyeceğiz" dedi. Araştırma kapsamında katılımcılara, aralarında Koç Holding, Turkcell, THY ve Mavi'nin de dâhil olduğu Türkiye'nin en güçlü 50 markası gösterildi ve "küresel marka olmaya en yakın gördükleri firmaları" seçmeleri istendi. Araştırma sonucu 50 marka içerisinde küresel olmaya en yakın bulunan ilk 5 marka; THY, Turkcell, Koç Holding, Simit Sarayı ve Vestel olarak sıralandı.


UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...