Önder ÇELİK İSTANBUL

Türkiye'nin önde gelen inşaat firmalarının projelerine banyo tedarik eden NPlus Banyo, yurt dışı pazarlar ile büyümesini hızlandıracak. NPlus Banyo Genel Müdürü Çetin Erol, büyüme ve rekabet açısından ihracat yapmanın önemine işaret ederek, “Pazar payımızı genişletmek, üretimi arttırmak, istihdam oluşturmak için ihracat yapıyoruz. Önümüzdeki seneden itibaren esas hedefimizi rakamlarla açıklayacak olursak; yüzde 50 ihracat, yüzde 30 proje, yüzde 20 iç pazar odaklı üretim yapacağız” dedi. 2016'nın ilk yarısında yüzde 50 büyümeyi istediklerini kaydeden Erol, “2016 yılının bizim için daha iyi bir yıl olacağını ümit ediyoruz. Yatırımlarımızı bu doğrultuda devam ettiriyoruz.2015 yılı rakamlarımızın yüzde 40-50 daha yukarısında üretim ve satış hacmi hedefliyoruz.  Asıl gayemiz ürettiğimiz malın yarısını ihraç ederek 2016 yılının ikinci yarısında ihracat hedefimizi yüzde 50'ye çıkarmak” diye konuştu. Suudi Arabistan, Ürdün, Cezayir, Fransa, Kuzey Irak, Kıbrıs, Tunus, Katar, Birleşik Arap Emirlikleri, Azerbaycan, Gürcistan, Fas, Umman, Libya'nın ihracat yaptıkları ülkeler arasında yer aldığını kaydeden Çetin Erol, şöyle devam etti:
“Balkan ülkeleri, Türki Cumhuriyetler ve Avrupa’nın bazı ülkelerinde pazarlama faaliyetlerimiz devam ediyor. Türkiye’nin önde gelen inşaat firmaları ile çalışıyoruz. Yaptığımız işler ve devam eden projelerimiz var. Biz daha çok 200 dairenin üzerinde olan projeleri ele alıyoruz. 15 yılı aşan sektör deneyimimiz boyunca sahip olduğumuz bilgi ve tecrübeyi paylaşmak için yeni bir oluşum gerçekleştirdik. Değişen müşteri ve piyasa ihtiyaçlarına odaklanarak, tüketicilere uygun fiyatlarla yüksek kalitede ürünler tasarlayıp, sektörde en iyi hizmeti verme hedefini ilke edindik.”