Turizm sektörünün güçlü temsilcisi The Marmara Collection, müşteri geri bildirimlerini anında alabileceği ve doğru kişiye ulaştırarak anında çözüm üretilmesini sağlayacak bu sistemle; marka değerinin korunmasını, hizmet kalitesi ile müşteri memnuniyetinin daha da arttırılmasını hedefliyor.
 
Konuyla ilgili olarak Pisano Kurucu Ortağı Özkan Demir:
“The Marmara Collection özelinde geliştirdiğimiz sistem ile artık tüm misafirler, diledikleri zaman yorumlarını resepsiyonlarda bulunan tablet kiosk yardımıyla 3 saniye gibi kısa bir sürede doğrudan yetkililere ulaştırabilecek. Marka değerine ve müşteri memnuniyetine büyük önem veren ve bu amaç için çalışan The Marmara Collection ekibi ile iş birliği yapmaktan dolayı büyük mutluluk duyuyoruz” dedi.
 
The Marmara Collection E-Pazarlama Yönetmeni Altuğ Canbulat ise, bu işbirliği ile ilgili olarak şunları söyledi:
“The Marmara Collection olarak, Türkiye’de müşteri memnuniyeti çözümleri alanında Pisano gibi dinamik ve güçlü bir marka ile çalıştığımız ve sektörde, bu alandaki ilklerden birini gerçekleştirdiğimiz için mutluyuz. Pisano ile çalışmaya başladığımızdan bu yana müşteri geri bildirimlerinde 6 kata varan bir artış gözlemledik. Buna ek olarak, Pisano’nun geliştirdiği yazılım ile daha önce müşteri memnuniyetini ölçmek üzere kullandığımız kağıt anketleri kaldırdık. Bu sayede 10 yılda 50 bin adet kağıt israfının önüne geçmiş olacağız. Öte yandan, alacağımız yeni kararlar ve hayata geçireceğimiz yeni iş modellerini tasarlarken, Pisano’nun verileri bize yol gösteriyor.”