Markaların son zamanlarda internet gücünü de arkalarına alarak işletmelerini büyütmesindeki asıl kural yatırımların, ekibin ve site alt yapısının doğru seçilmesinden kaynaklandığını belirtmeliyiz. Günümüzde pek çok kişiden İnternet sitesi açtım, satış gelmiyor.” gibi şikâyetler bulabilirsiniz. Fakat başarılı markaların bunu nasıl başardığı konusunda bazı kriterler aktaracağız.

Örneğin Evgör Mobilya markasının aldığı siparişlerin mağazalar üzerinden aldığı siparişten daha fazla olduğunu kabul etmektedir. Sebebi ise tamamen reklam sermayesinin SEO ve SEM ayırarak internet dünyasındaki hedef kitleye ulaşmasıdır.

Sahip Olunan İnternet Sitesi

Markanın öncelikle kendine ait bir kurumsal kimlik çalışmasına ihtiyaç vardır. Logo, Web Tasarım, Kurumsal Kimlik gibi işlemler için en iyiler ile çalışmaya gayret gösterin. Zira bu tarz işlemler markanın tüketici ile buluşacağı süreçte bir defaya mahsus olacağından kaliteli bir tasarım şarttır.

İnternet sitesinin marka renklerine uygun şekilde, son teknoloji yazılım dilleri ile işlevsel, kolay menüler ve anlaşılır olmasına dikkat edin. Ayrıca site üzerinden sunacağınız ek servisler sayesinde de ziyaretçilerin gönlünü kazanmaya çalışın.

SEO Arama Motoru Optimizasyon Çalışması

SEO Arama motorları günümüzde 7'den 70'e ihtiyaç duyduğu bir iletişim aracı diyebiliriz. İnternet kullanıcılarının gerçek hayatta ihtiyaç duyabileceği tüm gereksinimlere dijital dünyada bir cevap niteliğinde oluşumlar bulunmaktadır. Bu nedenle markanın hedef kitle ile buluşacağı anahtar kelimelerin çok iyi seçilmesi gerekmektedir.

Arama motorları reklam verenler için kullanıcıların arama yaptığı kelimeleri ve aylık olarak kaç defa aratıldığını paylaşmaktadır. Seo ajansları ise bu durumu lehine çevirerek marka için uygun olabilecek hedef kitlelerin anahtar kelimelerini de bu şekilde belirlemektedir.

İlandır.