LinkedIn de modaya uydu: Clubhouse özelliği yolda

Düzenleyen:
LinkedIn de modaya uydu: Clubhouse özelliği yolda

TEKNOLOJİ Haberleri

Teknoloji devi Microsoft’a ait LinkedIn, yeni özellikler üzerinde çalışıyor. Profesyonel iş ağı, Mart ayından bu yana Clubhouse tarzı canlı ses odalarını geliştiriyor. Son haberlere göre, platform bu özelliği Ocak ayı içerisinde kullanıma sunacak.

LinkedIn, TechCrunch'a açıklama yaparak, sohbet odalarını etkinleştireceğini resmen duyurdu. Toplantı sahipleri tartışmaları yönetebilecek, katılımcılar ise etkinlikler sırasında ve sonrasında birbirleriyle konuşabilecekler. Etkinlikler, LinkedIn'in oluşturduğu şirket içi araçlarda yürütülecek.

LINKEDIN'DE SOHBET ODALARINI KİMLER AÇABİLECEK?

Özellik ilk olarak yalnızca LinkedIn’in içerik topluluğu (kariyer gelişimi gibi konularda içerik geliştiren ve paylaşanlar) üyelerinin etkinliklere ev sahipliği yapmasına izin verecek. Özelliğin videolu versiyonu da ilkbaharda kullanıma sunulacak. 

LinkedIn de modaya uydu: Clubhouse özelliği yolda

Bu arada, ilerleyen zamanlarda biletli etkinlikler de erişime açılabilir. Ancak LinkedIn'in şu anda biletli etkinlikler için planı yok ve organizatörler şu anda erişim için ücret talep edemeyecek.

Clubhouse’a gelecek olursak, COVID-19 pandemisinin başlangıcında piyasaya çıktığında popülaritesi arttı. Evine kapanan insanlar birbirleriyle uzaktan bağlantı kurmanın yollarını arıyorlardı. Bu nedenle davetli toplantılar dikkat çekmeye başladı. Facebook, Twitter ve Discord gibi platformlar da canlı ses odaları geliştirdi. 

Düzenleyen:  - TEKNOLOJİ
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...