BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Leo Burnett 16 Aslan aldı

Leo Burnett 16 Aslan aldı

48. Uluslararası Cannes Reklamcılık Festivali’nde 16 Aslan alan Leo Burnett, dünyanın en çok ödül alan Reklam Network’ü oldu.



İSTANBUL - 48. Uluslararası Cannes Reklamcılık Festivali’nde 16 Aslan alan Leo Burnett, dünyanın en çok ödül alan Reklam Network’ü oldu. Leo Burnett adına bir açıklama yapan Michael Conrad; “Dünyanın en ünlü markaları olan müşterilerimiz için yaptığımız çalışmaların başarısı ve onların bizimle çalışmak istemeleri mutluluğumuzu arttırıyor. Üretici seviyemizi daha yukarıya taşıdıkları için ödül kazanan arkadaşlara teşekkür ediyorum” dedi. TV reklamları dalında, İngiltere’ye üç Altın Aslan ödülü götüren ise LB Londra oldu. Bu ödülleri; McDonald’s 99 kampanyası, çok popüler olan John West Salmon için yaptığı spotu ve Heinz firmasının ürettiği “Quick” isimli çorba için hazırlanan reklam çalışmasıyla kazandı. Leo Burnett, TV dalındaki üç Gümüş Aslanı da geri dönüşleri çok başarılı üç ayrı çalışma ile kazandı. Leo Burnett TV dalında bronz olan 7. Aslanını ise Sao Paulo ofisinin Procter&Gamble’in ürettiği lavabo açıcı “Kiss” için yaptığı çalışmayla kazandı.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 86771
    % -0.03
  • 6.0043
    % -0.6
  • 6.7092
    % -0.48
  • 7.6486
    % -0.38
  • 246.92
    % -0.74
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT