BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Kendinizi yormayın

Kendinizi yormayın

Yediğiniz yiyeceklerle birlikte derdine düştüğünüz kaloriyi artık basit hareketlerle verebilirsiniz. Bugüne kadar haraketsiz yaşamın aşırı kilolara zemin hazırladığını iddia eden uzmanlar oturarak bile saatte 100 kalori verilebildiği sonucuna vardı. Ayakta durarak 150 kalori, bisiklet kullanarak 270 kalori, plajda gezerken ise 250 kalori verebelirsiniz.



İSTANBUL - Yediğiniz yiyeceklerle birlikte derdine düştüğünüz kaloriyi artık basit hareketlerle verebilirsiniz. Bugüne kadar haraketsiz yaşamın aşırı kilolara zemin hazırladığını iddia eden uzmanlar oturarak bile saatte 100 kalori verilebildiği sonucuna vardı. Ayakta durarak 150 kalori, bisiklet kullanarak 270 kalori, plajda gezerken ise 250 kalori verebelirsiniz. Vücudunuzun enerjisinin bitmemesi ve forma kalabilmek için gün içinde spor yapabilir diğer yandan yüzerek 250 , voleybol yada golf oynayarak 300, tenis ile 480 kalori kaybedebilirsiniz. Az yiyip az kalori alacağım, diye kendinize işkence etmeyin. Şimdiye kadar yapılan hesaplamalar, zayıflamak için günde en fazla ne kadar kalori alınabileceği üzerineydi. Ancak diyet uzmanları, gün içinde yapılan sıradan hareketlerle verilen kalori miktarına göre bunun çok daha kolay hesaplanabilecegini söylüyor.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 108518
    % -0.49
  • 3.8438
    % 0.16
  • 4.5151
    % 0.22
  • 5.1272
    % 0.07
  • 153.448
    % -0.29
 
 
 
 
 
KAPAT