BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Walt Disney’de Türkiye tanıtımı

Walt Disney’de Türkiye tanıtımı

Türkiye, ünlü park ve eğlence merkezleriyle her gün 30 bin civarında turisti ağırlayan Walt Disney World’da tanıtım atağına geçiyor



NEW YORK - ABD’nin Florida eyaletindeki Orlando şehrinde bulunan Disney World bünyesindeki Epcot parkta, 1995 yılından bu yana düzenlenen “Uluslararası Gıda ve Şarap Festivali”ne katılacak olan Türkiye, katılım için gerekli olan anlaşmayı imzaladı. Festivalin 30 Eylül-13 Kasım tarihleri arasında yapılacağını belirten Türkiye’nin New York Başkonsolosu Ömer Önhon, 2004 yılında günde ortalama 29 bin kişinin, toplam da ise 1.3 milyon kişinin ziyaret ettiğini söyledi. Türkiye’nin katılımına dair anlaşmanın imzalanmasından sonra Disney World’dan bir ekibin Türkiye’ye geldiğini ifade eden Önhon, ülkemizdeki çeşitli turistik, kültürel ve tarihi yerlerde incelemelerde bulunan bu ekibin festival kapsamında kurulacak Türkiye standının doğru bir konsept ve temayla “görücüye çıkmasına” karar vereceklerini kaydetti. 45 günlük... Festival bünyesinde her ülke için tanıtım alanları kurulduğuna dikkati çeken Önhon şunları söyledi: “Tanıtım alanında her ülkenin mimari, tarihi ve doğal zenginliklerinin tek boyutlu veya üç boyutlu, bire bir ya da küçük ölçekli reprodüksiyonları inşa edilecek. Ayrıca, folklor ve müzik gösterileri, yiyecek-içecek tanıtımı ve satışı, Türkiye’ye has hediyelik eşya, el işleri sergileri ve satışları yapılacak. Türkiye’nin bu festivalde yer alması, doğal, kültürel ve tarihi zenginliklerimizin tanıtılmasında da önemli rol oynayacak. Bu sayede Türkiye’nin doğal, tarihi ve kültürel zenginliği 45 gün boyunca turizmle doğrudan ilgilenen kitlelere ulaşacak.”
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 103235
    % 2.07
  • 4.7171
    % 0.01
  • 5.5018
    % -0.57
  • 6.2889
    % -0.17
  • 197.827
    % 0.14
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT