BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Yeni formüllü Bravo piyasada

Yeni formüllü Bravo piyasada

Dondurmanın ‘premium stick’ kategorisinde yer alan Ülker Golf Bravo, 9 aylık yoğun bir çalışmanın ardından yenilendi. Formülünden ambalajına, logosundan ürün çeşitlerine kadar incelikle geliştirilen Bravo; Tria, Bademli, Antep fıstıklı ve beyaz çikolatalı çeşitlerine cappuccinolu ve karamelliyi de ekledi.



Dondurmanın ‘premium stick’ kategorisinde yer alan Ülker Golf Bravo, 9 aylık yoğun bir çalışmanın ardından yenilendi. Formülünden ambalajına, logosundan ürün çeşitlerine kadar incelikle geliştirilen Bravo; Tria, Bademli, Antep fıstıklı ve beyaz çikolatalı çeşitlerine cappuccinolu ve karamelliyi de ekledi. Ülker Golf Dondurma Genel Müdürü Nusret Kayhan Apaydın, geçtiğimiz yıl yakaladıkları % 85’lik büyümeyi bu sezon da devam ettirmek istediklerini söyledi. Ülker Golf olarak 2003 yılından bu yana dondurma sektörüne 125 milyon doları bulan yatırım yaptıklarına dikkat çeken Apaydın, “Önümüzdeki beş yıl için planladığımız yatırımların tutarı ise 200 milyon dolar düzeyinde olacak” diye konuştu.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT