BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > “Mavi Tişörtlü” çalışanlarıyla alışveriş deneyimi yaşatacak

“Mavi Tişörtlü” çalışanlarıyla alışveriş deneyimi yaşatacak

ABD kökenli tüketici elektroniği perakende zinciri Best Buy, Amerika Birleşik Devletleri, Kanada, Çin ve Meksika’dan sonra Türkiye’deki ilk mağazasını İzmir’de açtı.



> Mustafa Sezer İZMİR BEST BUY AVRUPA’YA İZMİR’DEN GİRİŞ YAPTI 155 BİN ÇALIŞANI VAR İzmir mağazasında 200 kişi istihdam edecek olan Best Buy, 9 farklı markasıyla 13 ülkede 4 bin mağazası ve 155 bin çalışanı ile hizmet veriyor. Best Buy’ın yıllık cirosu ise 45 milyar dolar... ABD kökenli tüketici elektroniği perakende zinciri Best Buy, Amerika Birleşik Devletleri, Kanada, Çin ve Meksika’dan sonra Türkiye’deki ilk mağazasını İzmir’de açtı. Türkiye’ye bundan iki yıl önce geldiklerini ancak mağaza açmak için acele etmediklerini ifade eden Best Buy Türkiye Başkanı Ruşen Kopmaz, “ABD’deki şablonumuzu aynen getirip hemen mağaza açabilirdik ancak biz Türkiye’yi öğrenmeye çalışıyoruz. Türk müşterisinin güvenini kazandıktan sonra hızla yayılacağız” dedi. Kopmaz, rakiplerinden farklı bir satış stratejisi belirleyeceklerini belirterek şöyle konuştu: “Yaptığımız araştırmalarda en büyük eksikliğin tüketicilerin mağaza içinde yeterli bilgi alamaması olduğunu gördük. Müşterilerimize en yeni teknolojileri kolay ve anlaşılır bir biçimde anlatmak için mağazamızda interaktif deneyim alanları oluşturduk. En büyük farkımız ve gücümüz olan Mavi Tişörtlü çalışanlarımız, interaktif deneyim alanlarında müşterilerimize vaat ettiğimiz alışveriş deneyimini yaşatacak.” Kopmaz, 2010 yılının ilk yarısında ikinci mağazayı Ankara’da açacaklarını söyledi.
Kapat
KAPAT