BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Üniversiteli reklamcılar ‘sigorta bilinci’ dedi

Üniversiteli reklamcılar ‘sigorta bilinci’ dedi

Uluslararası Reklamcılık Derneği’nin (IAA), Türkiye Sigorta ve Reasürans Şirketleri Birliği (TRSŞB) desteğinde düzenlediği “Sigorta Bilinci” konulu 13. Üniversitelerarası Reklam Yarışması sonuçlandı.



Uluslararası Reklamcılık Derneği’nin (IAA), Türkiye Sigorta ve Reasürans Şirketleri Birliği (TRSŞB) desteğinde düzenlediği “Sigorta Bilinci” konulu 13. Üniversitelerarası Reklam Yarışması sonuçlandı. 25 üniversite’den 73 takımın katıldığı yarışmada birincilik ödülünü Ankara Üniversitesi’nden Ajans ETNA kazandı. Ödül töreninde konuşan IAA Yönetim Kurulu üyesi Nuri Çolakoğlu, “Birçok isim alan reklam artık pazarlama iletişimi olarak adlandırılıyor. Bizim yaptığımız da gençleri desteklemek ve motive etmek. IAA olarak bunu 13 yıldır yapıyoruz” diye konuştu. BANA BİR ŞEY OLMAZ DEMEYİN TRSŞB Genel Sekreteri Erhan Tunçay da birlik olarak vizyonlarında sigorta bilincinin olduğunu belirterek, “Türkiye’de halkın sadece yüzde 25’i sigortalı. Türk toplumunun bana bir şey olmaz bilincinden kurtulması için uğraşıyoruz” diye konuştu.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 95293
    % 1.11
  • 5.7359
    % -1.68
  • 6.4768
    % -1.03
  • 7.3053
    % -0.21
  • 255.004
    % 0.68
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT