BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > En sevilen marka
Türk Telekom

En sevilen marka
Türk Telekom

Bir araştırma şirketi tarafından yapılan ‘Digital Lovemark’10’ araştırmasında Türk Telekom %30 oyla telekomünikasyon sektörünün en sevilen markası seçildi.



Ipsos KMG araştırma şirketi tarafından yapılan ‘Digital Lovemark’10’ araştırmasında Türk Telekom yüzde 30 oyla telekomünikasyon sektörünün en sevilen markası seçildi. Ipsos KMG tarafından MediaCat Dergisi için 2010 Ağustos-Eylül ayları süresince gerçekleştirilen araştırmada 12 ilde 1445 kişiyle görüşüldü. Telekomünikasyondan cep telefonu markalarına, masaüstü bilgisayarlardan haber sitelerine kadar 20 kategoride 2010 yılının en sevilen dijital markaları belirlendi. Araştırmada Türk Telekom yüzde 30 oyla telekomünikasyon sektörünün en sevilen markası oldu. YENİLİKÇİ HİZMET SUNUYORUZ En beğenilen marka olmanın müşteriye odaklı yaklaşımla, müşterilerin beklentilerini karşılayan doğru ürün ve hizmetleri sunmaktan geçtiğini belirten Türk Telekom Pazarlama ve İletişim Başkanı Erem Demircan, “Telekomünikasyon sektöründe tüketicilere her zaman yenilikçi hizmetler sunuyoruz. Hayata değer katan ürünlerimizin ve yüksek kalite anlayışımızın geçen yıl olduğu gibi 2010’da da en beğenilen dijital marka olarak seçilmemizde önemli rol oynadığına inanıyorum. Araştırma sonucu, doğrudan tüketici görüşlerini yansıtması açısından bizim için çok değerli ve anlamlı” diye konuştu.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT