BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı ve Meclis

Seçim sonuçlarını görmek için tıklayın.
Anasayfa > Haber > Brisa’dan çocuklar için uygulamalı trafik eğitimi

Brisa’dan çocuklar için uygulamalı trafik eğitimi

Brisa’nın “Yola Güvenli Çık Yolun Hep Açık” sloganıyla başlattığı projeyi tanıtan Güler Sabancı, “Trafik bilinci konusunda gençleri eğitmeliyiz” dedi



Ekonomi Servisi İSTANBUL Trafikle ilgili problemlere çözüm yollarının başında daha bilinçli olmanın geldiğine dikkat çeken Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı, gençleri bu konuda daha iyi yetiştirmek için Şişli Bilim Merkezi’nde uygulamalı trafik ve güvenli sürüş eğitim alanını açtıklarını söyledi. Güler Sabancı, Brisa’nın Bridgestone markasının “Yola Güvenli Çık Yolun Hep Açık” isimli sosyal sorumluluk projesi kapsamında ilköğretim çağındaki çocuklara trafik eğitimi etkinliğinde yaptığı konuşmada, “Daha önce ‘Farım da Açık Yolum da Açık’, ‘Trafikte Dikkat 10 Bin Hayat’ gibi projeleri yürütttük. 10 yıllık süreç sonunda yeni kimlik ve kapsamla ‘Yola Güvenli Çık Yolun Hep Açık” projesini başlattık. Bugün de bu projenin çok önemli bir ayağındayız” diye konuştu. HEDEF 100 BİN ÖĞRENCİ Brisa Genel Müdürü Hakan Bayman da, Bridgestone markası olarak tek sorumluluklarının üstün performanslı kaliteli lastikler üretmek olmadığını, üzerlerine çok daha fazla görevler düştüğünü belirterek, “Şişli Belediyesi Bilim Merkezi iş birliğiyle sürdürülen proje yaklaşık 2-3 aydan beri aktif ve 10 binden fazla öğrenci eğitim alanını ziyaret etti. Sene sonuna kadar da 400 bin öğrenciye ulaşmayı hedefliyoruz” dedi. BÜTÜN İLLERE ULAŞACAK Hakan Bayman, projenin 3 katmanı bulunduğunu, bunlardan birinin Bilim Merkezi’ni de içine alan İstanbul, Ankara ve İzmir’de ilkokul öğrencilerine yönelik bölüm, ikincisinin 18-35 yaş arası daha genç sürücülere yönelik bölüm, üçüncüsünün ise tamamen araç sürücülerine yönelik program olduğunu söyledi. Bayman, ilk aşamada İstanbul dışı illerin de katılımıyla bir yılda 400 bin ilköğretim öğrencisine, 350 bin sürücüye ve 250 bin üniversiteliye ulaşmayı hedeflediklerini söyledi.
Reklamı Geç
KAPAT