BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı ve Meclis

Seçim sonuçlarını görmek için tıklayın.
Anasayfa > Haber > İftarı beklerken video izleyip Facebook’ta sohbet ettik

İftarı beklerken video izleyip Facebook’ta sohbet ettik

Ramazan ayının ilk 10 gününde internet trafiği özellikle akşamüstleri yüzde 18 oranında arttı. Söz konusu sürede en çok video izlenip sosyal paylaşım sitelerinde vakit geçirildi.



> Ekonomi Servisi Ramazan ayının ilk 10 günlük süresinde internete bağlanma trafiği artış gösterdi. Bu sürede en çok video izlendi ve sosyal paylaşım sitelerine tıklanma oranında artış yaşandı. Ramazandan önceki günlerde TTNET abonelerinin interneti en yoğun kullandığı zaman dilimlerinin gün içinde 14.00-16.00 ve akşamları 21.00-23.00 arası olduğunu belirten TTNET Genel Müdürü Tahsin Yılmaz, “Ramazanla birlikte internet trafiği 15.00-17.00 saatleri arasında yüzde 18 yoğunlaştı. Haftaiçi veri kullanımında, ramazan öncesine göre artış yüzde 7 olarak gerçekleşirken, gündüz saatlerindeki artış yüzde 10’a ulaştı. Haftasonu veri kullanımında ise ramazan öncesine göre yüzde 8.7’lik bir artış yaşandı” diye konuştu. EN?ÇOK?ÇANAKKALE?BAĞLANDI Tahsin Yılmaz, ramazan ayında sayfa tıklamalarında yaşanan artışın yüzde 17.7 olduğuna işaret ederek, “Bu, TTNET kullanıcılarının ramazan ayında internette daha fazla sörf yaptığı anlamına geliyor. Facebook’a ilgi ramazan ayında yüzde 10.3 oranında artarken, bu ay için internette en fazla yapılan ilk 3 aktivite video izlemek, internette sörf yapmak ve sosyal ağlara girmek şeklinde sıralandı” diye konuştu. Ramazanla birlikte internete ilgisi en çok artan şehir, yüzde 12.6 oranındaki trafik artışıyla Çanakkale olurken, onu yüzde 12.1 oranıyla Edirne, yüzde 12 oranıyla Sinop izledi. Hafta içi nette de cuma trafiği var TTNET Genel Müdürü Tahsin Yılmaz, Ramazan ayında veri kullanımının en fazla olduğu günün haftaiçi cuma, haftasonu ise cumartesi olarak öne çıktığını söyledi. Ramazan öncesinde haftaiçi internete en çok ilgi gösterilen gün perşembeydi. İnternet aracılığıyla sunulan eğlence içeriklerine ilginin de arttığını gösteren verilere göre, ramazanda video izleme oranı yüzde 6.5 oranında artış gösterdi.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT