BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Çağrı merkezine teknoloji ödülü

Çağrı merkezine teknoloji ödülü

Türkiye’deki çağrı merkezlerinin değerlendirildiği tek organizasyon olan İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri’ne müşteri hizmetleri alanında gerçekleştirdiği çalışmalarla aday olan Avea, “Teknolojinin En İyi Kullanımı” ödülüne layık görüldü.



Türkiye’deki çağrı merkezlerinin değerlendirildiği tek organizasyon olan İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri’ne müşteri hizmetleri alanında gerçekleştirdiği çalışmalarla aday olan Avea, “Teknolojinin En İyi Kullanımı” ödülüne layık görüldü. Yarışmanın ödül sahipleri sektörün üst düzey yöneticilerinden oluşan 23 kişilik jürinin, aylarca süren yoğun gözlem ve değerlendirmeleri sonucunda belirlendi.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT