BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Vodafone müşteri hizmetleri ile 7 kategoride finalde

Vodafone müşteri hizmetleri ile 7 kategoride finalde

Vodafone Türkiye, dünya çapında yılın başarılı çağrı merkezleri, müşteri hizmetleri ve satış organizasyonlarının ödüllendirildiği Uluslararası Satış ve Müşteri Hizmetleri Stevie Ödülleri’nde başvurduğu tüm kategorilerde finale kaldı.



Vodafone Türkiye, dünya çapında yılın başarılı çağrı merkezleri, müşteri hizmetleri ve satış organizasyonlarının ödüllendirildiği Uluslararası Satış ve Müşteri Hizmetleri Stevie Ödülleri’nde başvurduğu tüm kategorilerde finale kaldı. Vodafone’dan yapılan açıklamaya göre, Vodafone Türkiye, Satış ve Müşteri Hizmetleri Stevie Ödülleri’ne “Yılın Müşteri Hizmetleri Departmanı”, “Müşteri Hizmetlerinde En İyi Teknoloji Kullanımı”, “Müşteri Hizmetlerinde İnovasyon”, “Yılın IVR ve Web Hizmetleri Çözümü”, “Yılın En İyi Satış Departmanı”, “Yılın Ulusal Satış Ekibi” ve “Yılın Satış Kârlılığı” olmak üzere, başvurduğu 7 kategoride finale kaldığı belirtildi.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT