BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Alman Otto ikinci şirketle Türkiye’de

Alman Otto ikinci şirketle Türkiye’de

Alman e-ticaret ve perakende devlerinden Otto Group, 2009 yılının mayıs ayında açtığı Limango’dan sonra, Türkiye’de ikinci projesini hayata geçirdi. Sitede sevilen mağazaların bebek ürünlerinden aksesuara, kozmetikten mobilyaya, elektronikten pet shop seçeneklerine kadar her şey olacak.



Alman e-ticaret ve perakende devlerinden Otto Group, 2009 yılının mayıs ayında açtığı Limango’dan sonra, Türkiye’de ikinci projesini hayata geçirdi. Sitede sevilen mağazaların bebek ürünlerinden aksesuara, kozmetikten mobilyaya, elektronikten pet shop seçeneklerine kadar her şey olacak. OTTO Türkiye CEO’su Gülfem Toygar, yıl sonu hedeflerini 2 bin marka, 500 seçilmiş online mağaza ve aylık 3 milyon ziyaret olarak açıkladı.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT