BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Ford'un Avrupa stratejisi

Ford'un Avrupa stratejisi

Dünyanın en önemli ekonomik gazetelerinden Financial Times'da yer alan bir haberde Ford firmasının gelecekteki stratejisi ve Türkiye ile ilgili bilgilere yer verildi.



Dünyanın en önemli ekonomik gazetelerinden Financial Times'da yer alan bir haberde Ford firmasının gelecekteki stratejisi ve Türkiye ile ilgili bilgilere yer verildi. Ford, yaptığı açıklamayla Avrupa Dönüşüm Stratejisine uygun olarak her yıl toplam masrafları yüzde 10 azaltmayı hedeflediklerini bildirdi. Ford açıklamasında, "Tasarruflarımızın içinde yan sanayi ve dağıtım maliyetlerinin azaltılması, verimlilikle sağlanan tasarruflar ve dizel motor üretimi için de PSA Peugeot ile yapılan işbirliği gibi yollarla sağlanan verimlilik artışları da bulunuyor" denildi. Açıklamada, şunlar söylendi: "Ford Avrupa'nın tarihindeki en yoğun marka oluşturma stratejisini başlattık; gelecek beş yıl içinde 45 önemli ürün tanıtımı olacak. Ayrıca Avrupa'daki bütün faaliyetlerimizi çok ayrıntılı bir şekilde gözden geçirdik. Türkiye bu yeni stratejilerden etkilenmeyecek. Şimdilik, Türkiye için alınan kararlarda bir değişiklik yok. Yeni fabrika son hızla ilerliyor. İşçi çıkartılması ya da farklı bir politika olmayacak"
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 110589
    % 1.15
  • 3.834
    % -0.77
  • 4.5217
    % -0.62
  • 5.1257
    % -0.35
  • 155.245
    % -0.42
 
 
 
 
 
KAPAT