Sosyal medyada gündem olmuştu! Bakanlık Antalya'da 'millet farkı' alan Limak Lara Otel'den savunma istedi

Düzenleyen:
- Güncelleme:
Sosyal medyada gündem olmuştu! Bakanlık Antalya'da 'millet farkı' alan Limak Lara Otel'den savunma istedi

Gündem Haberleri

Antalya'da ünlü Limak Lara Otel, Türk müşterisinden 120 Euro 'milliyet farkı' istemesi sosyal medyanın gündemine düştü. Kültür ve Turizm Bakanlığı konuyla ilgili sürecin başladığını duyurdu. Otelden yapılan açıklamada "Yanlış anlaşılmalara sebep olan 'milliyet farkı' ifadesi nedeniyle kamuoyundan samimiyetle özür diliyoruz" denildi.

Antalya'da ünlü bir otel, yabancı seyahat sitesi üzerinden rezervasyon yaptıran müşterinin Türk olduğunu fark edince, 'milliyet farkı' adı altında 120 Euro ücret almıştı.

Otel yetkilileri, rezervasyon yaptıran kişinin Türk olduğunu fark edince kendisinden 120 Euro (4 bin 178 lira) ekstra ücret aldı.

Olay, sosyal medyada gündem oldu, Bakanlık harekete geçti.

OTELDEN SAVUNMA İSTENDİ

Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın X hesabından yaptığı paylaşım şöyle:

"Antalya'da bir otelde yaşanan ve sosyal medyaya da yansıyan otel rezervasyonuna yönelik olarak Bakanlığımızca otelden resmi savunması istenmiş ve yapılacak denetim için kontrolör görevlendirilmiştir.

Otelde yapılacak denetim ve incelemenin ardından yasal mevzuat gereği cezai işlem uygulanacaktır."

OTELDEN AÇIKLAMA GELDİ

Şirketten yapılan açıklamada, medyada yer alan Limak Lara Otel ile ilgili bir haber nedeniyle açıklama yapma ihtiyacı doğduğu belirtildi.

Açıklamada, "Hepimizi üzen, teyit edilmemiş bilgilere dayalı içeriklerle ilgili kamuoyunu bilgilendirmek istiyoruz. Öncelikle yanlış anlaşılmalara sebep olan 'milliyet farkı' ifadesi nedeniyle kamuoyundan samimiyetle özür diliyoruz. Amacını aşan bu ifadenin dikkatsizlik nedeniyle ve hassasiyetler öngörülemeden kullanılması hepimizi derinden üzmüştür. Hizmet verdiğimiz alanda eşitlik kavramına aykırı herhangi bir ayrımcı tutum ve davranış söz konusu olamaz." ifadelerine yer verildi.

Habere konu olan "yanıltıcı rezervasyonun" 14 Nisan'da İngiltere üzerinden bir web sitesinden Türkiye'den iki kişi adına yapıldığı aktarılan açıklamada, şunlar kaydedildi:

"Misafirlerimiz otele geldiklerinde bir kişinin Romanya vatandaşı olduğu, rezervasyonun Türkiye'den yapılmış gibi gösterildiği, yanlış bilgi beyan edildiği anlaşılmıştır. Bunun üzerine fiyat farkı oluştuğu misafirlerimize aktarılmıştır. Bölgesel ve dönemsel kampanyalar nedeniyle bu tür fiyat farkları oluşabilmektedir. Konu bu nedenle ortaya çıkan fiyat farkı iken tutarın 'milliyet farkı' olarak yansıması olayın kapsamını değiştirmiştir. Yanlış anlaşılan ifade nedeniyle en içten özürlerimizi tekrarlıyor, konuyu kamuoyun takdirine sunuyoruz."

Düzenleyen:  - Gündem
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
muzaffer üstündag28 Nisan 2024 19:06

limak otel 2019 yilinda bizdende aldi fark almanyadan tatil ayarlaeken türkiyedeki k yeyenimi getirdim türkiyede oturuyor diye fark alkdilar kisaca yillardir milleti boyle soyuyorlar

Irfan oto28 Nisan 2024 14:26

Nasıl bir haber bu turkiyedeki bir otel Türk olduğu için cezamı kesiyor esas ceza neymiş devletten en kisa zamanda bekliyoruz

Sonraki Haber Yükleniyor...