Önceki yıla göre yüzde 20 civarında daralan pazarda yüzde 8 kayıp yaşayan marka, 922 binin üzerinde araç satışı yaptı ve pazar payını yüzde 0,6 artışla yüzde 5,7’ye çıkardı. Avrupa’nın hibrit satışları ise 484 bin adet olarak gerçekleşirken Toyota bu satışların yüzde 53’lük kısmını tek başına gerçekleştirdi. Türkiye’de 2020 yılı satışlarını da bir önceki yılı oranla yüzde 66 oranın marka 40 bin 375 adetlik satış gerçekleştirdi. 2019 yılında imza attığı 24 bin 301 adetlik satışın ardından gelen bu 40 bin adetlik rekor satışın yüzde 40’lık kısmını ise hibrit modeller oluşturdu. Bu sonuçlarla birlikte Toyota Türkiye, binek otomobil satışlarında ilk 4 sıra içinde yer alarak toplam satışlardaki pazar payını da yükseltti.