Otomobil devi Audi logosunu değiştirdi

Düzenleyen:
- Güncelleme:
Otomobil devi Audi logosunu değiştirdi

T-Otomobil Haberleri

Otomotiv şirketleri arasında son birkaç yıldır devam eden yeni logo yarışı Audi’ye de sıçradı. Almanya merkezli otomobil devi Audi, logosunda ufak bir değişikliğe giderek daha sade bir görünüme kavuştu. İşte Audi’nin yeni logo tasarımı…

Otomobil denilince aklımıza gelen ilk markalardan biri de hiç kuşkusuz Audi oluyor. İkonik dört halkalı logosuyla bilinen Audi, logosunda ufak bir tasarım değişikliği gerçekleştirdi. Dört halkalı logosunu kullanmaya devam eden şirket, daha sade ve düz aynı zamanda iki boyutlu bir logo tasarımına geçiş yaptı.

Otomobil devi Audi logosunu değiştirdi

Audi, geçtiğimiz günlerde tanıttığı Audi Q8 e-tron model aracında yeni logo tasarımını göstermişti. Bu nedenle yeni logo aslında tamamen sürpriz olmadı. Audi tarafından yapılan açıklamalara göre, artık logoda krom detay bulunmayacak ve logonun üç boyutlu gibi görünmesini sağlayan siyah arka planın üzerindeki beyaz halkalardan oluşuyor. Bununla birlikte, araç almak isteyenler isterlerse siyah halkalı logolardan da satın alabilecek.

AUDI'DEN DAHA MODERN BİR LOGO

Alman otomobil devi Audi, ayrıca araçların içindeki ve dışındaki yazı tiplerini de standart hale getirdi. Yapılan açıklamaya göre, ‘Audi Type’ denilen bu yazı tipi Audi araçların B sütunundaki marka ve model yazısı olacak.

Audi tasarımcısı Andre Georgi yaptığı açıklamada, yeni logonun daha modern bir görünüme sahip olduğunu vurguladı. Tasarımcı, “Yeni iki boyutlu görünüm daha modern bir görünüm sunarken kurumsal kimliğimizi benzersiz kılıyor. Halkaların etrafındaki siyah detaylar, aracın rengi ne olursa olsun tutarlı, üstün kaliteli bir görünüm sağlıyor. Dört halkanın gelecekte arabalar, reklam panoları, akıllı telefonlar ve daha birçok farklı yerde aynı görünmesini istiyoruz” dedi.

Son yıllarda Volkswagen, BMW, Nissan, Kia, Peugeot, Renault ve Dacia dahil olmaz üzere onlarca otomobil şirketi logo tasarımlarında değişikliğe gitti. Bu şirketlerin hepsi de iki boyutlu logo kullanmaya başladı. Otomobil şirketlerinin iki boyutlu logo tasarımına geçmesinin sebebi ise logonun kullanıldığı dijital ve fiziksel olan her ortamda logonun aynı görünmesini sağlamak.

Düzenleyen:  - T-Otomobil
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...