Doritos gençlerin hayallerini fonlayacak

Doritos gençlerin hayallerini  fonlayacak

TEKNOLOJİ Haberleri

Atıştırmalık sektörünün lider markalarından Doritos, dijital reklam planlaması için ayırdığı bir milyon liralık bütçeyi genç girişimciler için kullanacak.

ÖMER TEMÜR

#bicesaret kampanyası kapsamında gençlerin kitlesel fonlama platformu Fongogo tarafından desteklenen projeleri Facebook ve Instagram aracılığı ile geniş kitlelere ulaştırılacak. Projeler için başvurular başlarken son başvuru tarihi ise 10 Mart olarak belirlendi. PepsiCo Yiyecek Pazarlama Direktörü Osman Dilber kampanya çerçevesinde çevre, dans, eğitim, kültür ve sanat, film, müzik, spor, tasarım ve mimari, teknoloji ve turizm konularında hazırlanan projelerin sosyal medya üzerinden tanıtımını yapacaklarını belirterek, Fongogo’nun kuru ortaklarından Ali Tirkeş de gençlere fon imkânı sağlayarak destek olacaklarını söyledi.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...