Türkiye’den ilham alıyor! TikTok için biçilmez kaftan

Kaynak: Türkiye Gazetesi
- Güncelleme:
Türkiye’den ilham alıyor! TikTok için biçilmez kaftan
TikTok, Türkiye, Marka, Sosyal Medya, E-ticaret, İnovasyon, Haber
Teknoloji Haberleri  / Türkiye Gazetesi

Dünyanın en büyük sosyal medya platformlarından biri olan TikTok, sadece bireysel kullanıcıların değil markaların da tercihi oluyor. Türkiye’den 10 binden fazla marka her gün platform üzerinden müşterisiyle bağ kuruyor. Kimisi daha fazla görünür olmak, kimisi ürün satmak, kimisi de marka hikâyesiyle...

ÖMER TEMÜR - Türkiye bu özelliğiyle TikTok için bir inovasyon merkezi hâline gelmiş durumda. Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlenen INMerge Zirvesi’nde bir araya geldiğimiz TikTok Türkiye, Orta ve Güney Asya Küresel İş Çözümleri Lideri Barış Aldanmaz, Türkiye’nin TikTok’un global ekipleri için âdeta biçilmez kaftan olduğunu söylüyor.

Aldanmaz “Global mühendislik ekiplerini Türkiye’ye getiriyoruz. Mart ayında e-ticaret ekiplerimiz Türkiye’deydi. Onları e-ticaret partnerleriyle buluşturduk. ‘Ürünleri nasıl geliştirebiliriz’ diye fikir alışverişinde bulundular. Tepe mühendis ve ekiplerini de birkaç ay içerisinde Türkiye’ye getireceğiz. Mühendislerin gelmek istediği yegâne ülkeyiz. Türkiye adeta inovasyon hub’ı” diyor.


Türkiye’den ilham alıyor! TikTok için biçilmez kaftan - 1. Resim

TikTok, rekabette de demokratikleşmeye katkı veriyor. KOBİ’ler TikTok üzerinden dev şirketlerle rekabet etme şansı yakalıyor. Platform, işletmelere milyonlarca kullanıcıya ulaşmak için sınırsız bir alan sunuyor.

TikTok, yeni dönemde yapay zekâ sürpriziyle geliyor. Aldanmaz’ın verdiği bilgiye göre markalar ve kullanıcılar yapay zekâyı kullanarak kendi hikâyelerini oluşturabilecek.

 

Kaynak: Türkiye Gazetesi

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...