Ünal Bolat

Ünal Bolat
13 Temmuz 2011

Bir daha sakın böyle yapma!

Kaydet
Yazıyı Oku
12 Temmuz 2011

Eve dönmeyecektim ama...

Kaydet
Yazıyı Oku
11 Temmuz 2011

Ben işte bu anneme ağlıyorum...

Kaydet
Yazıyı Oku
10 Temmuz 2011

"Seni bu kadar üzen ne?.."

Kaydet
Yazıyı Oku
09 Temmuz 2011

"Keşke yanımda bir tane olsaydı!"

Kaydet
Yazıyı Oku
08 Temmuz 2011

Eyvah... Ya yine özür dilerse!..

Kaydet
Yazıyı Oku
07 Temmuz 2011

İsyan yok... Şükür var...

Kaydet
Yazıyı Oku
06 Temmuz 2011

"Sol gözü kurtaralım, dediler"

Kaydet
Yazıyı Oku
05 Temmuz 2011

Veren de oydu, alan da o...

Kaydet
Yazıyı Oku
04 Temmuz 2011

O "vah" beni tüketti, bitirdi!..

Kaydet
Yazıyı Oku