BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Akbank ile cep telefonları banka şubesine dönüyor

Akbank ile cep telefonları banka şubesine dönüyor

Akbank Genel Müdür Vekili Hakan Binbaşgil, elinde 3G telefonu bulunan bütün müşterilerine çağrı merkezi üzerinden görüntülü bankacılık hizmeti vermeye başladıklarını açıkladı



Akbank Genel Müdür Vekili Hakan Binbaşgil, elinde 3G telefonu bulunan bütün müşterilerine çağrı merkezi üzerinden görüntülü bankacılık hizmeti vermeye başladıklarını açıkladı > Uğur Küçük BODRUM Üçüncü nesil (3G) mobil haberleşme sistemine geçilmesinin ardından bankalar da 3G yatırımlarına başladı. Garanti ve İş Bankası’nın yanı sıra Akbank da görüntülü telefon bankacılığına start verdi. Akbank Genel Müdür Vekili Hakan Binbaşgil, “3G bize yepyeni kulvar açıyor. Artık cep telefonunun bir banka şubesinden farkı kalmadı” dedi. Binbaşgil, “Müşterilerimiz cep telefonlarından görüntülü aramayı seçip 444 25 25 no’lu Akbank şubesini aradıklarında görüntülü işlem menüsü üzerinden işlem yapabilecek. Müşteri temsilcilerimize görüntülü bağlanabilecek. İsterlerse Akbank internet şubesine dizüstü bilgisayarlarından mobil internet ile hızlı bir şekilde erişebilirler” diye konuştu. ENGELLİLER UNUTULMADI Bütün operatörlere hizmet verebileceklerini ifade eden Binbaşgil, “Elinde 3G cep telefonu olan tüm müşterilerimiz hizmet aldıkları operatörlerin hazır olması durumunda bizden telefonları üzerinden görüntülü hizmet alabilecek” dedi. İşitme engellilerle ilgili bir proje üzerinde çalıştıklarını ifade eden Binbaşgil, “İşitme engellileri de unutmadık. İşaret dili kullanan özel ekip oluşturacağız. Bu hizmeti en kısa zamanda hayata geçireceğiz” dedi. Türkiye’nin genç bir nüfusu olduğunu dile getiren Binbaşgil, “Teknolojiye yatkın bir nüfus. Teknoloji kullanmaya zamanı kısıtlı olan bir kesim var. Bütün bu şartlarda Akbank’ın müşteri kazanması önemli” dedi. Müşteri odaklı bir banka olduklarını belirten Binbaşgil, 3G’nin sunduğu teknolojik yeniliklerle bankacılığın bu alanda çok yol alacağını ve banka müşterisinin hayal edemeyeceği oranda yeni hizmetlere 3G üzerinden ulaşabileceğini söyledi. Call Center’da başladıları hizmeti örnek gösteren Binbaşgil, bankanın 444 25 25 numaralı Call Center’ı üzerinden hizmet alan müşterilerini cep internet üzerinden mobil bankacılık hizmetlerinden daha hızlı yararlanacağını kaydetti. Binbaşgil, “Bulunduğunuz yerde Akbank’ın en yakın ATM ve şubelerini sorguladığınız zaman karşınıza bir harita çıkacak. Bütün şube ve ATM’leri buradan görerek kolayca ulaşabileceksiniz” diye konuştu.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT