Bayramda çikolata ile şekerlemeye 6,8 milyar TL harcadık

Ülker, inovasyonla zenginleştirdiği 71 çikolata ve şekerleme ürünüyle Kurban Bayramı’nda da tüketicilerle buluşuyor.
Türkiye’nin lider gıda markası Ülker, Kurban Bayramı’nı 36 çeşit çikolata ve 35 çeşit şekerleme ile karşılıyor. Hem ikramlık hem de hediyelik olarak hazırlanan ürünler, yenilenen ambalajları ve dikkat çeken lezzetleriyle raflardaki yerini aldı.
KABAKÇI: GEÇTİĞİMİZ RAMAZAN BAYRAMI'NDA +3,6 PUANLIK ARTIŞLA %36,2 CİRO PAYINA ULAŞARAK LİDERLİĞİMİZİ PEKİŞTİRDİK
Ülker Pazarlama Üst Yöneticisi (CMO) Mustafa Kabakçı, geçmişten bugüne her bayramı yeniliklerle karşıladıklarını vurguladı. 2025 Ramazan Bayramı IPSOS HTP pazar verilerine göre hem ciro hem de tonajda hediyelik ve ikramlık çikolata-şekerleme pazarında lider olduklarını ifade eden Kabakçı şöyle konuştu:
“Geçtiğimiz Ramazan Bayramı’nda Türkiye’de hediyelik ve ikramlık çikolata ile şekerleme pazarı ciroda 6.8 milyar TL, tonajda ise 22 bin ton olarak gerçekleşti. Ülker olarak bu pazarda yüzde %36,2 ciro payımızla öncü olmaktan mutluluk duyuyor ve tüketicilerimize bizi tercih ettiklerinden dolayı teşekkür ediyoruz. Bayramda sevdikleriyle lezzetli anlar paylaşmak isteyenler, bu yıl da dijital satış kanalları üzerinden kolayca alışveriş yapabilecek.”