Musk duyurdu: İçerik üreticiler Twitter'dan reklam geliri almaya başladı

Düzenleyen:
- Güncelleme:
Musk duyurdu: İçerik üreticiler Twitter'dan reklam geliri almaya başladı

TEKNOLOJİ Haberleri

Twitter cephesinde önemli bir gelişme var. Sosyal medya platformunun içerik oluşturucular için reklam geliri paylaşım programı resmen başladı.

Twitter, içerik oluşturucular (influencer, sayfalar vb.) için reklam geliri paylaşım programını başlattı ve hatta şirket, bazı Blue abonelerine ödemelerini de yaptı. Sosyal medya devinin sahibi Elon Musk, reklam geliri paylaşım programını Şubat ayında duyurdu ancak nasıl çalışacağına dair ayrıntılar yetersiz olduğu için kimse ne ile karşılaşacağını tam olarak bilmiyordu.

Bununla birlikte, bazı yüksek profilli kullanıcılar bugün, gelen para yatırma işlemleriyle ilgili bildirimler aldıklarını bildirdi, bir kullanıcı ise 24 bin dolardan fazla para alacağını söyledi. Program, reklamları yönlendiren popüler içeriğe katkıda bulunan içerik oluşturucuları teşvik ediyor ve Twitter dünyasında yeni bir gelir kapısı sunuyor. 

TWITTER ÇITAYI YÜKSEK TUTTU

Engadget'in haberine göre, Twitter'dan yapılan bir açıklama, "Bu, içerik oluşturucuların gönderilerine verilen cevaplardan başlayarak reklam gelirinden pay alabilecekleri anlamına geliyor. Bu, insanların doğrudan Twitter'da hayatlarını kazanmalarına yardımcı olma çabamızın bir parçası." şeklindeydi.

Öte yandan, Musk'ın sahibi olduğu Twitter'da reklam geliri almak için çıta yüksek. Twitter Destek hesabındaki açıklama, gelir paylaşım sisteminin, son üç ayın her birinde en az beş milyon gönderi gösterimi olan Twitter Blue veya Onaylı Kuruluş aboneleri için geçerli olduğunu belirtiyor.

Ayrıca söz konusu hesaplar Twitter tarafından bizzat inceleniyor ve şirketin İçerik Oluşturucu Abonelikleri politikalarına uymaları gerekiyor. Twitter daha sonra uygun kullanıcılara bir Stripe hesabı kullanarak ödeme yapacak. Şirket, yakında hesap ayarlarında Para Kazanma altında bulunan bir başvuru sürecini başlatacağını ifade ediyor.

Bu arada Twitter bu hamleyle, Twitter'ı içerik oluşturucular için daha çekici bir platform haline getirmeyi amaçlıyor. Programın, Twitter'ın ilk ciddi rakibi olarak görünen Threads'ın birkaç gün içinde 100 milyon kullanıcıya ulaşmasından hemen sonra başlatılması bir tesadüf olamaz. 

(Kaynak: Engadget) 

Düzenleyen:  - TEKNOLOJİ
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...