'Kapıda ödeme' tercihi başını yaktı! İki saat sonra hesabı boşaltıldı

Mobil uygulamadan sipariş veren ve ödemesini kapıda kredi kartıyla yapan Yüksel Yeğen, bir süre sonra bankadan gelen mesaj ile şaşkına döndü. Hesabından bilgisi dışında 85 bin 750 TL çekildiğini öğrenen ve hemen banka ile iletişime geçen Yüksel'in mağduriyeti giderildi.
Artvin'in Hopa ilçesinde esnaflık yapan ve yerel bir gazetenin sahibi olan Yüksel Yeğen, 21 Ekim akşamı market uygulaması üzerinden 1.090 TL'lik sipariş verdi. Siparişin evine teslim edilmesinin ardından ödemeyi kapıda kredi kartıyla yapan Yeğen, yaklaşık iki saat sonra banka hesabından yüklü miktarda para çekildiğine dair mesaj aldı.
HEMEN BANKAYLA İLETİŞİME GEÇTİ
Durumu fark eden Yeğen, büyük şaşkınlık yaşayarak bankayla iletişime geçti. Olay sonrası yapılan incelemede Yeğen'in mağduriyeti giderildi.

"PARAM HESABIMA YATIRILDI"
Yüksel Yeğen yaptığı açıklamada, "Geçtiğimiz hafta evimden gerçekleştirdiğim alışveriş sonrasında kredi kartımdan bilgim dışında bir miktar para çekilmişti. Bununla ilgili mağduriyetimi kamuoyuyla paylaşmıştım. İlgili banka şubesiyle yaptığımız görüşmeler sonucunda işlemin bilgim dışında gerçekleştiği ve mağdur olduğum tespit edildi. Sanırım olayın basına da yansıması etkili oldu. Banka tarafından mağduriyetim giderildi, param hesabıma yatırıldı. Yine de kredi kartı kullanırken dikkatli olmak gerekiyor" ifadelerini kullandı.






