2017-2020 arasında Türkiye fabrikasının kapasitesini artırmak için 115 milyon USD’lik yatırım gerçekleştirdiklerini aktaran Prometeon Türkiye, Orta Doğu, Afrika, Rusya Bölge CEO'su Antonio Dolgetta “Bu yatırım sonucunda yıllık üretim kapasitemizi 1,4 milyon adet lastiğe çıkardık. Şimdi, önümüzdeki üç yılda 40 milyon USD’lik daha yatırım hedefliyoruz. Pandemi sona erdiğinde, Türkiye’deki büyümenin devam edeceğini öngörüyoruz” dedi. Prometeon Türkiye CCO’su Gökçe Şenocak ise toplantıda “Türkiye olarak 5 yılda 500 bin lastik hedefimize ulaşarak, 2020’de 500 bin adedin üzerinde lastik satışı gerçekleştirdik. 2020’de 3 puanın üzerinde artış gösteren pazar payımızla beraber Pirelli marka premium ticari lastiklerimizle tek markada pazar liderliğini elde ettik. Ön akstaki pazar liderliğimizi devam ettirdik ve %30’ün üzerinde paya ulaştık. Şu anda pazardaki her 4 lastikten biri, Prometeon tarafından üretilen lastiklerden oluşuyor” ifadelerini kullandı.