Türkiye’nin dijital içerik platformu TV+,  TV+ PRO ürünü ile ‘Süper platform’ olma yolunda ilk adımı attı.

- Güncelleme:
Türkiye’nin dijital içerik platformu TV+,  TV+ PRO ürünü ile ‘Süper platform’ olma yolunda ilk adımı attı.

Ekonomi Haberleri

‘Süper platform’ çağı başlıyor

ÖMER TEMÜR'ÜN HABERİ - TV+, PRO ile dünyanın en önemli stüdyolarının içeriklerini tek abonelikle izleyiciye sunuyor. Mobil veya sabit internet bağlantısıyla çalışan TV+ PRO, Android TV tabanlı yazılımıyla TV’leri akıllı televizyona dönüştürüyor. PRO’nun içindeki TV+ uygulaması sayesinde kullanıcılar, HDMI bağlantısı olan TV’lerin tamamında ve internet erişimi olan tüm noktalarda binlerce içerik ve Premium televizyon kanalına kolayca erişebiliyor. Kullanıcılar, TV+ PRO ile Google Play Store’daki tüm uygulamaları da cihazlarına indirebiliyor. TV+ PRO’nun ‘taşınabilir’ olması da kullanıcılar cihazı yazlıkta, teknede internetin olduğu her yerden kullanabiliyor.

TV+ Genel Müdürü Gülçin Alıcı Gökçe, TV+ PRO ile dijital platform pazarında yeni bir dönemi başlattıklarını belirterek, “Kullanıcı dostu bu ‘süper platform’ TV+’ın yeni teknolojisini gösteren bir ürün. Ürün deneyimini devamlı iyileştirirken, zengin içerik dünyamız ile de müşteri bağlılığını artırıyoruz. Bu kapsamda; BluTV ile uzun zamandır devam eden iş birliğimizi büyüterek sektörde bir ilke imza attık. Bir OTT (internet üzerinden TV) servis, ilk defa TV+ için bir kanal hazırlayıp, bir seç-izle video paketiyle birleştirdi ve müşterilerimiz için çok ciddi bir değer sağladı. İş birliği içinde olduğumuz önemli bir platform da Netflix. Müşterilerimiz Superonline internet paketleri ile TV+ ve Netflix üyeliklerini bir arada çok avantajlı ve 12 ay sabit fiyat garantisi ile temin edebiliyor, üyeliklerini tek bir fatura ile yönetebiliyorlar. Kanal tarafında ise; yılın başında Saran Grubu/ S Sport, globalde Warner Bros. Discovery Grubu, Disney Grubu ile sözleşmelerimizi yeniledik. SinemaTV ile iş birliğimize devam ediyoruz. Çocuk kanalı sayımızı 12’ye çıkardık. Amerika’nın öncü stüdyolarından AMC’nin güçlü içeriklerinin yanında Paramount’un ve HBO’nun ödüllü dizileri TV+ izleyicisi ile buluşacak.  TV+’taki zengin içeriği; 150’ye yakın canlı kanal ve 11 bin adedin üzerindeki seç-izle içeriği ile 2023’te de korumaya ve daha da büyütmeye odaklıyız” dedi.  TV+ PRO taahhütlü-taahhütsüz, faturaya ek veya kredi kartı üzerinden, satın alma veya kiralama modeliyle satışa sunulacak. 

7,7 MİLYON KULLANICI

Mobilde OTT’ye (internet üzerinden TV) yatırımın artması ve son dönemde pek çok yeni global oyuncunun pazara girmesiyle sektörde rekabet de ivme kazandı. BTK’nın verilerine göre Kablo TV abone sayısı 2018-2022 döneminde yüzde 15,2 artarken; IPTV abone sayısı ise yüzde 68,4 arttı. Türkiye’deki toplam pay TV kutu pazarında toplamda 7,7 milyon kullanıcı bulunuyor. Kutu pazarında yaklaşık 1,4 milyon aboneye sahip olan TV+’ın toplam abone sayısı ise 2,3 milyon kişiyi aştı. TV+’ın ‘Kutu Pazar Payı’ yüzde 16,5’e, ‘Kablolu TV Pazar Payı da yüzde 35 seviyesine ulaştı. Öte yandan TV+ kullanıcıları haftada ortalama 4,2 saat dijital içerik izliyor.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...