Vodafone'da hedef dijitalde liderlik

- Güncelleme:
Vodafone'da hedef dijitalde liderlik

Ekonomi Haberleri

Dünyada 17 ülkede 300 milyon kullanıcıya ulaşan, 46 ülkede mobil ağlarda iş ortaklığı yapan Vodafone, önümüzdeki dönemde dijital servis şirketi olma hedefini paylaştı...

EKONOMİ SERVİSİ - Müşterilerine çeşitli avantajlarla son bir yılda yaklaşık 1,4 milyar liralık avantaj sağlayan Vodafone geleceğin dijital servisler şirketi olma hedefinde olduğunu açıkladı. Vodafone Red’in son bir yılının değerlendirildiği, önümüzdeki döneme dair beklentilerin paylaşıldığı toplantıda konuşan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin “Geleceğin dijital servislerde olduğunu düşünüyoruz. Bu düşüncemizin bir sonucu olarak yeni nebil bağlantı ve dijital servisler şirketi olma hedefiyle çalışmalarımızı yürütüyoruz. Hedefimize ulaşmak için müşteri deneyiminde de dijitalleşmenin nimetlerinden faydalanmaya ve her müşterimize kişiselleştirilmiş ve tutarlı deneyim sunmaya özen gösteriyoruz” dedi.

SADECE TARİFE DEĞİL

Vodafone Red’in sadece tarifelerden oluşmadığını, kullanıcının uçtan uca tüm ihtiyaçlarını karşılarken onlara seyahatten ulaşıma, eğlenceden yeme içmeye kadar pek çok alanda ayrıcalık sunduklarını söyleyen Şahin “Yaptığımız araştırmalara göre, müşteriler kendilerini daha değerli hissetmek ve markalarının yanında olduğunu bilmek istiyor. Harcadığı bedelin akıllıca olduğunu bilmek istiyor. Biz de müşterilerimizin bu içgörülerine göre Red dünyamızı yeniledik. Son 1 yılda 1,4 milyar TL’lik ayrıcalık sağladık. Önümüzdeki dönemde de kendilerini önemli hissettirecek ayrıcalıklar sunacağız” dedi. Red’lilerin 65 ülkede yurt içi tarifelerini Türkiye’deymiş gibi kullandığını hatırlatan Bakiler, kullanıcıların yurt dışında bulundukları zaman ve yurt dışındaki yakınlarıyla iletişimde 1,3 milyar lira tasarruf ettiğini dile getirdi. 

MARKALARLA İŞ BİRLİKLERİ DEVAM EDECEK

Meltem Bakiler Şahin, taksi, otopark, araç kiralama, havaalanı ulaşım şirketleri, akaryakıt şirketleri ile iş birliği yaparak milyonlarca liralık avantaj sağladı. Aynı zamanda tatil yörelerindeki konserlerin de kullanıcılarına indirimli olduğunu söyleyen Şahin, Vodafone olarak 17 ülkede 300 milyonu aşkın müşteriye hizmet sunduklarını, 46 ülkede mobil ağlarda iş ortaklığı yaptıklarını, 2040’a kadar net sıfır emisyona ulaşmayı hedeflediklerini de anlattı.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...