Vodafone Red'liler 1 yılda 1,4 milyar TL tasarruf ettiler

- Güncelleme:
Vodafone Red'liler 1 yılda 1,4 milyar TL tasarruf ettiler

Şirket Haberleri Haberleri

Vodafone, Red’li müşterilerinin hayatını ekonomik ve sosyal yönden kolaylaştırmaya devam ediyor. Vodafone Red müşterileri, dijitalleşmeye dayalı kullanım alışkanlıkları ve özel Vodafone Red faydaları ile son 1 yılda toplam 1,4 milyar TL’lik ayrıcalıktan yararlandı. Bu süreçte Red’liler, tarifelerinde bulunan sınırsız uygulamalar sayesinde en popüler uygulamalarda toplam 652 milyon GB interneti ek ücret ödemeden kullandı. Ayrıcalıklarla dolu dünyasını her geçen gün genişleten Vodafone Red, müşterilerine eğlence, marka işbirlikleri ve yurtdışı gibi alanlarda faydalar sunmayı sürdürecek.

16 Temmuz 2023 – Müşterilerine tarifenin ötesinde bir dünya sunan Vodafone Red, yenilikçi ürün ve hizmetleriyle abonelerinin hayatını ekonomik ve sosyal yönden kolaylaştırırken, sağladığı maliyet avantajıyla ülke ekonomisine de katkıda bulunmaya devam ediyor. Dijital hayatın keyfini benzersiz bir deneyimle çıkaran Red’lilere, son 1 yılda 1,4 milyar TL’lik ayrıcalık sağlandı. Bu süreçte Red’liler, tarifelerinde bulunan sınırsız uygulamalar sayesinde en popüler uygulamalarda toplam 652 milyon GB interneti özgürce ve ek ücret ödemeden kullandı.

Gerek Vodafone abone bazında gerekse Türkiye genelinde dijitalleşmenin öncüleri haline gelen Vodafone Red’liler, son 1 yılda yaklaşık 2,5 milyar GB mobil internet kullandı, 56 milyar dakika konuştu, 2,5 milyar SMS attı. Mobil internet kullanımı 1 yıl öncesine göre %25 artan Vodafone Red’liler, normal bir faturalı tarife kullanıcısına göre 4 kat daha fazla internet kullandı. Red’lilerin aylık ortalama data kullanımı 25 GB’ı aştı.

"RED DÜNYAMIZI BAŞTAN AYAĞA YENİLEDİK"

Vodafone Red’in son bir yılının değerlendirildiği toplantıda konuşan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi:  

“Geleceğin dijital servislerde olduğunu düşünüyoruz. Bu düşüncemizin bir sonucu olarak, yeni nesil bağlantı ve dijital servisler şirketi olma hedefiyle çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Hedefimize ulaşmak için müşteri deneyiminde de dijitalleşmenin nimetlerinden faydalanmaya ve her müşterimize kişiselleştirilmiş ve tutarlı deneyim sunmaya önem veriyoruz. Bireylerin dijitalleşmesinde Vodafone Red markamız önemli rol oynuyor. Vodafone Red, sadece tarifelerden oluşan bir dünya değil. Müşterilerimizin uçtan uca iletişim ihtiyaçlarını karşılarken, onlara seyahatten ulaşıma, eğlenceden yeme içmeye kadar pek çok alanda birçok ayrıcalık sunuyoruz. Bu ayrıcalıklarla ülke ekonomisine de önemli katkı sağlıyoruz. Vodafone Red müşterilerimize son 1 yılda yaklaşık 1,4 milyar TL’lik ayrıcalık sağladık. Sunduğumuz ayrıcalıklarla Vodafone Red’lilerin dijital hayatın keyfini benzersiz bir deneyimle çıkardıklarını görmekten mutluluk duyuyoruz. Yaptığımız araştırmalara göre, müşteriler kendilerini daha değerli hissetmek ve kullandıkları markanın yanlarında olduğunu bilmek istiyor. Diğer yandan, akıllı harcama yaptığını bilmek de müşterilerimiz için çok önemli. Bu doğrultuda, markaların bireylerin günlük ihtiyaç alanlarını adresleyen faydalar ve anlık kazanımlar sunması önem kazanıyor.  Biz de müşterilerimizin bu içgörülerine göre Red dünyamızı baştan aşağı yeniledik ve yeni marka söylemimizi ‘Vodafone Red Dolu Dolu’ olarak belirledik. Önümüzdeki dönemde de Red'lilere hem kendilerini özel ve öncelikli hissettirecek, hem de yaşam tarzlarına uyan ayrıcalıklar sunmaya devam edeceğiz.”

DİJİTALLEŞMEDE LİDER SEGMENT

Son 1 yılda, Vodafone Red müşterilerinin %86'sı aktif olarak her ay Vodafone Yanımda'yı ziyaret ederek işlemlerini bu uygulama üzerinden dijital bir şekilde gerçekleştirdi. Red'liler ayda 3 kez Vodafone Yanımda'yı ziyaret ederek, ortalama 10 günde bir uygulama ile etkileşime girdi. Red müşterileri dijital asistan TOBi'yi diğer müşterilere oranla 2 kat daha fazla ziyaret ederek işlemlerini dijital ve interaktif olarak gerçekleştirdi. Diğer yandan, Red satışlarının %35’i dijital kanallardan geldi. Red’liler, online’a özel indirimli tarifeler sayesinde 1 yılda 25 milyon TL’ye yakın tasarruf etti.

SINIRSIZ UYGULAMALAR AYRICALIĞI

Tarifelerinde sınırsız uygulamalar olan Red'liler, olmayanlara göre ortalama 4 kat daha fazla internet tüketerek sınırsızlığın tadını çıkardı. Red’liler, bir yılda, internetinden yemeden sosyal medyada 50 milyon gün vakit geçirdi, mesajlaşma uygulamalarında yaklaşık 600 milyar mesaj attı, müzik uygulamalarında 1 milyar şarkı dinledi, YouTube'da 3 milyon video izledi, eğlence uygulamalarında 2 milyon bölüm dizi izledi.Bununla birlikte, 2021 sonundan beri yeni gelen Red'lilere sunulan 3 ve 6 aylık hediye Netflix ve Amazon Prime Video üyeliğinden yaklaşık 48 bin abone yararlanarak toplam 5,5 milyon TL fayda elde etti. 

Vodafone Red'liler 1 yılda 1,4 milyar TL tasarruf ettiler

RED'LİLER YURTDIŞINI ARARKEN TASARRUF ETTİ 

Vodafone Red’lilere yurtdışında da çeşitli ayrıcalıklar sunuluyor. Seçili tarifelerde olan Red’liler, 65 ülkede 4 gün boyunca ek ücret ödemiyor ve yurtiçi tarifelerini kullanır gibi seyahat edebiliyor. Son 1 yılda toplam 70 bini aşkın Red'li tarifedeki dakikalarıyla 23 Vodafone ülkesini tıpkı Türkiye’yi arar gibi arayarak 7,2 milyon dakika ücretsiz konuştu. Red’lilerin en çok aradığı ülkeler Almanya, Kıbrıs, Fransa , Hollanda ve ABD oldu. Diğer yandan, tarifelerdeki ses, internet ve SMS haklarını 131 ülkede Türkiye’deki gibi özgürce kullanma imkânı sunan “Her Şey Dahil Pasaport – Dünya” hizmetini son 1 yılda 366 bin kişi kullandı. Vodafone Red’liler hem yurtdışında kullanım hem de yurtdışındaki yakınlarıyla iletişim için sunulan ayrıcalıklarla toplam 1,3 milyar TL tasarruf etti.

MARKA İŞBİRLİKLERİ KAZANDIRDI

Vodafone Red müşterileri, Über’den İspark’a, Budget’tan Havaist’e, en seçkin markalarda hediye ve indirimlerden yararlanabiliyor. Red marka işbirlikleri son 1 yılda toplam 1 milyon kez kullanıldı ve müşterilere yaklaşık 74 milyon TL’yi aşkın fayda yarattı. Müşteri başına ortalama 74,5 TL tasarruf sağlandı. Red’liler ücretsiz İspark ayrıcalığı sayesinde arabalarını 400 bin kez, toplamda 1 milyon saat ücretsiz park etti ve 20 milyon TL tasarruf sağladı; Budget indirimi sayesinde toplam 110 bin kez  %40 indirimli araç kiraladı ve 11 milyon TL tasarruf sağladı; %50 plaj indirimleri sayesinde 27 bin kez indirimli plaj girişi yapıldı ve 4 milyon TL tasarruf sağlandı. Sesli rehber uygulaması Piri işbirliği sayesinde de 19 binden fazla Red’li 12 ay ücretsiz üyelikten yararlanarak 6,5 milyon TL’yi aşkın fayda sağladı.

EV İNTERNETİNDE İNDİRİM

Red’liler, ev internetinde de indirimden yararlanabiliyor. Mobil hattı Vodafone Red’li olan müşterilere taahhütlü fiyat üzerinden aylık ek 15 TL indirim sağlanıyor. Son 1 yılda 110 bin Red’li müşteri ek indirimden yararlanarak yılda toplam 20 milyon TL tasarruf etti.

YENİ GELEN RED'LİLERE ÖZEL AYRICALIKLAR 

Vodafone Red “Dolu Dolu” çatısı altında sunduğu yeni ayrıcalık ve faydalarla bu yıl da müşterilerinin hayatını kolaylaştırmaya devam ediyor. Buna göre, Red Video Sınırsız 25 GB, Red Sosyal Sınırsız 30 GB ve Red Eğlence Sınırsız 40 GB paketlerinden satın alan müşteriler, sınırsız iletişim, müzik, sosyal medya ve YouTube’a ek olarak, aylık 29,99 TL değerindeki YouTube Premium üyeliğine de ilk 3 ay ücretsiz sahip oluyor. Bu sürenin bitiminde Red’liler üyelik ücretlerini faturalarına yansıtarak kolayca ödeme yapabiliyor. Diğer yandan, Red’e yeni gelen müşterilere Starbucks’ta her ay 1 küçük boy sıcak ya da soğuk kahve, Opet’te ise akaryakıt alışverişlerinde geçerli her ay 100 TL hediye ediliyor.

YAZA ÖZEL AYRICALIKLAR

Vodafone Red, yeni dönemde, tüm müşterilerine Çeşme’de Fun Beach, Alaçatı’da ise Alaçatı Beach Resort girişlerinde %50 indirim; UNIQ ve Alaçatı’da düzenlenecek toplam 38 Jolly Joker x Red yaz konserinde %50 indirimli bilet sunuyor.  

SEYAHAT AYRICALIKLARI

Vodafone Red’liler Havaist ile İstanbul Havalimanı’na ve Sabiha Gökçen Havalimanı’na transferde %50 indirim; Budget araç kiralamada %40 indirim gibi ayrıcalıklardan yararlanabiliyor. Ayrıca, Seyahat Yanımda üzerinden de çeşitli ayrıcalıklara sahip oluyor. Buna göre, tüm Red müşterileri yurtiçi uçak biletinde 150 TL indirim, yurtdışı uçak biletinde 300 TL indirim, havalimanı transferinde %25 indirim, yurtdışı turlarda 1.500 TL indirim, yurtdışı otellerde 1.500 TL indirim, yurtdışı araç kiralamalarında %20 indirim fırsatından yararlanabiliyor. 

YURTDIŞI AYRICALIKLARI

Red’lilere yurtdışı seyahatlerinde önemli roaming (dolaşım) ayrıcalıkları sağlanıyor. Tüm Red müşterileri, yurtdışında Her Şey Dahil Pasaport paketleri ile Red tarifelerindeki her yöne internet, dakika ve SMS haklarını yurtiçindeymiş gibi rahatça kullanabiliyor. Avrupa dahil toplam 65 ülkede geçerli Her Şey Dahil Pasaport Red paketi günlük 172,55 TL, dünyanın her yerinden bir önceki paketten farklı 66 ülke içeren Her Şey Dahil Pasaport Dünya Red paketi ise günlük 233,49 TL’den sunuluyor. Red’liler, toplam 131 ülkede tarifelerini avantajlı yurtdışı aşım paketiyle kullanabiliyor. Red Eğlence Sınırsız 40 GB tarifesine yeni gelen müşterilere ise 65 ülkede geçerli Her Şey Dahil Pasaport Red paketi her ay 4 gün ücretsiz sunuluyor. Red’li olmak isteyenler, online’a özel %X indirimli fiyatlarla ve 24 saatte ücretsiz SIM kart teslimat seçeneğiyle vftr.co/redliol adresinden başvurabiliyor.

AVRUPA VE AFRİKA'NIN EN BÜYÜK TELEKOM ŞİRKETİ VODAFONE

Vodafone, Avrupa ve Afrika’nın en büyük telekom şirketidir. Daha iyi bir gelecek hedefiyle, bireylerin yaşam kalitesini artıran, kritik sektörlerde dijitalleşmeyi sağlayan, kapsayıcı ve sürdürülebilir dijital toplumları mümkün kılan teknolojileri sunuyoruz.
17 ülkede 300 milyonu aşkın müşteriye mobil ve sabit iletişim hizmetleri sunuyor, 46 ülkede daha mobil ağlarda iş ortaklıkları yürütüyoruz. Aynı zamanda, Nesnelerin İnterneti (IoT) alanında dünya lideri bir şirket olarak, 160 milyonu aşkın cihaz ve platformu birbirine bağlıyoruz. Afrika’nın en büyük finansal teknoloji platformu Vodacom Finansal Hizmetler ve M-Pesa ile 6 ülkede 56 milyonu aşkın kişiye hizmet veriyoruz.

2040 yılına kadar net sıfır emisyona ulaşmak ve çevresel etkimizi azaltmak üzere çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Aynı şekilde, müşterilerimize de 2030 yılına kadar 350 milyon ton karbon emisyonunu azaltmada yardımcı oluyoruz. Ayrıca, şebeke atıklarımızın yüzde 100’ünü yeniden kullanma, yeniden satma ya da geri dönüştürme hedefimiz doğrultusunda, cihaz atıklarının azaltılmasına yönelik aksiyonlarımıza devam ediyoruz.

 

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...