Okullar tatile girdi. Birçok kişi ve kuruluşun, çocuklara karne hediyesi olarak bilgisayar ve internet bağlantısını düşündüğü anlaşılıyor. Çağın vazgeçilmezi haline gelen ve uygun bir şekilde kullanılması halinde, faydasını kimsenin inkâr edemeyeceği bu teknoloji harikalarının bir de başka yönü var! Celal Öztürk'ün belirttiği hususlara hangi anne-baba kayıtsız kalabilir ki? "Matbaacılık sektöründe çalışan ve ekmeğini bilgisayarın getirdiği teknoloji ile kazanan bir okuyucunuzum. Bilgisayar ve internet, kullanmakta olduğumuz ve vazgeçemeyeceğimiz teknolojik olgular... Ancak, işin bir de başka yönü var. Evimizde internete bağlı olan bilgisayarın, çocuklarımız için ne büyük tehlikelere de yol açacağını düşünebiliyor muyuz? Hangimiz bunu kontrol edebiliyoruz? Ekmeğini bu yolda kazanan bizler bile bu teknolojiye hakim olamıyor, gereken kontrolleri yapamıyoruz. Korkunç bir bela haline gelen porno siteleri, sohbet ve arkadaşlık sitelerinin, her kötülükten korumaya çalıştığımız o masum yavrumuzu ne hale getirebileceğini hiç düşündünüz mü? Masum zannettiğimiz o oyunların, kişiliği henüz oluşmakta olan bu yavrularımıza ne büyük zararlar verebileceğini biliyor muyuz? Veb kamera ile alıp verilen rezil görüntüler, küçük bir şaka ile ve masum duygularla başlayan ilişkiler çocuklarımız üzerinde ne büyük tahribatlar yaptığı hiç aklınıza geldi mi? Bir gencin bundan korunması mümkün değil. Verdiğimiz eğitim, terbiye bu tehlikeyi bertaraf edemez. Eğer ille de bilgisayar alacaksanız, internete bağlanacaksanız, bari siz de öğrenin, çocuklarınızın ne yaptığını kontrol ediniz. Sayın yetkililer, lütfen siz de net ortamındaki rezaletleri denetim altına alınız. Basılı rezaletleri poşete koydunuz, daha büyüğü olan bu rezalete neden kayıtsız kalıyorsunuz?" > Atlasjet Havayolları'ndan açıklama 19.06.2006 tarihli gazetedeki bu köşede, "Bir çocuğa bu kadar gözyaşı döktürmeye değer miydi?" başlığı altında bir şikâyet mektubuna yer vermiştik. Konu ile ilgili olarak, Atlasjet Havayolları Müşteri Temsilciliği Müdürü Gamze Demirbilek imzasıyla gelen açıklama şöyle: "İlham Uzun adına 06.06.2006 tarihinde Metro Turizm'den alınan biletler (89 YTL) yolcularımız tarafından değil, aynı acentede çalışan yolcuların akrabaları olduğunu belirten Salih Gümüşsu tarafından alınmıştır. Metro Turizm'de görevli satış danışmanı, Salih Gümüşsu'nun verdiği bilgiler doğrultusunda biletleri kesmiştir. Atlasjet Havayolları acenteleri, bilet satış esnasında yolcularımızın verdiği bilgiler doğrultusunda bilet kesmekte ve yolcularımıza veya yakınlarına imza karşılığı biletlerini teslim etmektedirler. Bilet sözleşmesinin 1. maddesinde de belirtildiği üzere, biletlerimizde isim değişikliği yapılamamaktadır. Atlasjet Havayolları bilet fiyatları sınıflarına göre farklılık göstermektedir. Erken rezervasyon yaptıran yolcular indirimli sınıf biletlerden faydalanmaktadır. Ancak, yolcularımız tarifeli kalkış saatine 13 dakika kala bilet aldıklarından dolayı, yüksek ücretli sınıftan (139 YTL) ödeme yapmak durumunda kalmışlardır. Ayrıca, Trabzon Havalimanı'ndan verdiğimiz servis hizmeti hakkında ise, taksicileri mağdur etmemek amacıyla yaptığımız anlaşma doğrultusunda, servislerimiz Rize'den önce yolcu indirip bindirememektedirler. Atlasjet Havayolları'nın servis hizmeti hakkındaki ilanlarında da belirtildiği gibi, sadece Rize'ye ve Çayeli'ne servis hizmeti bulunmaktadır." Tel: 0 212 454 38 22 Fax: 0 212 454 31 00