Tecrübe Avı Verimlilikleri

A -
A +

TAV Holding'in İstanbul, Ankara ve İzmir'de kısa sürede hayata geçirdiği projeler ülkemizin yüz akı oldu. Gerçekten Avrupa'da bile benzeri az görülür terminaller Türkiye'nin modern yüzünü bütün boyutları ile gözler önüne sermeye yetiyor. Havalimanları yapımı ve işletmesi alanlarında dünyanın en iddialı firmalarından biri haline gelen TAV bu başarısını proje takip, finans kaynaklarına erişim ve istihdamdaki isabetli tutumuna borçlu. TAV'a bu fırsatı veren diğer etkenler ise uluslararası kalitede hızlı hizmet çıkışları, istikrarlı ortam ve AB'ye üye olmak için acelesi olan bir ülkenin varlığı... Üstlendiği misyonun farkında olan TAV, yönetim kadrolarını devletin hassas noktalarında uzun yıllar başarı ile hizmet vermiş, temiz sicilli, gayretli, tecrübeli bürokratlardan seçerek 'işi ehli ile' yürütmenin avantajını kullanıyor. TAV 16 yıl boyunca bu hizmetleri yürütecek. Bu süre zarfında ülkede ve dünyada neler olup bitecek şimdiden kimse bilemez. Bilinen ise TAV'ın devlete doğrudan tertemiz 3 milyar, dolaylı olarak da yüzbinlerce dolar kazandırması. TAV'ın sadece ülkemizde değil bütün dünyada sektörün öncüleri arasında yer alıyor olması ve yaptığı işlerin devleti doğrudan ilgilendiriyor bulunması bu kurum üzerindeki bakışları yoğunlaştırıyor kaçınılmaz olarak. Ancak sevinerek ifade etmeli ki TAV, işlerini sorumluluğunun bilinci ile yürütüyor. İster medyadan ister özel şahıslardan yapılsın makul eleştirileri soğukkanlılıkla değerlendiriyor, konu kamu hizmeti ise yer ve eleman tahsisinden kaçınmıyor. Örneklersek geçtiğimiz yazılarda özellikle CEO Sani Şener beyin hassaten ilgilerine ithafen belirttiğimiz Turizm Danışma Ofisi'nin uygun yer ve gerekli donanımla derhal faaliyete geçirilmiş olması bu hassasiyetin izahıdır. İki hafta önce Dış Hatlar Geliş Yolcu Salonu'nda, yolcu beraberi getirilen cep telefonlarına tahakkuk eden vergilerin tahsili için eleman ve masa tahsisi yapılması yolundaki yazılarımızın dikkate alınmış olması ve buradaki insani eziyetin bitirilmiş olması da bir başka sevinç kaynağı oldu bizim için. Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım üç yıl önce göreve başlarken hedeflerini tespit edince havayolu işletmecilerini bir araya toplamış ve onları, 'Gözüm üzerinizde. Benden ne isterseniz yerine getireceğim, sizin yaptıklarınızı da yakınen takip edeceğim. Sakın hata yapmayın' diye ikaz etmişti. Yıldırım, yapılacak münferit hataların sistem olarak hedeflenen noktalara erişimi engelliyeceğini ve bu yüzden 'bütün' için 'parça'nın önemine dikkat çekmişti. Havayolu şirketleri, Terminal işletmecileri ve turizm firmaları bir bütünün parçası gibi birbirlerinin her türlü faaliyetinden ve genel işleyişin aksatılmamasından müştereken sorumlular. > "Konya ve Tokat bizi şaşırttı" Atlasjet Yönetim Kurulu Başkanı Murat Ersoy, bazı hatlarda tahminlerinin üzerinde bir doluluğa ulaşırken bazı hatlarda ise hayal kırıklığına uğradıklarını söyledi. "Tokat'a iç hat seferi başlarken zarar edebileceğimizi bekliyorduk. Ancak uçaklarda yüzde 90'ların üzerinde doluluğa ulaşmamız bizi şaşırttı" diyen Murat Ersoy, Konyalıların ise 59 YTL'lik uçak biletine rağmen otobüsle seyahat etmeye devam ettiğini söyledi. Ersoy, "Konya'daki durumun da beklediğimizin tam tersi olması bizi çok şaşırttı. Konya'nın 1 milyon nüfusu var ve gelir düzeyi de oldukça yüksek. Buraya uçuş koyarken Konya'dan kendimize çok fazla müşteri buluruz, diye düşünüyorduk. 59 YTL'ye bilet sattık. Ama Konya halkı hâlâ otobüsle gidiyor" diye konuştu. Ersoy, havalimanının kapalı olmasından dolayı ara verdikleri Tokat uçuşlarına yeniden başlayacaklarını da kaydetti. > British Airways'den First Class hizmet British Airways, 20 Aralık 2006 tarihine kadar Istanbul'dan New York, Miami, Orlando, Boston, Philadelphia, San Francisco, Los Angeles, Washington, Vancouver, Toronto ve Hong Kong'a gitmek üzere bilet alan Business Class ( Club World ) yolcularını, 31 Mart 2007 tarihine kadar yapacakları uçuşlarda, gidiş veya dönüş kısımlarını First Class uçuruyor. British Airways First Class hizmetleri, lüks yolculuklarda sakin bir stil sunuyor.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.