İnternetten satıştan sonra kapıda servis ve vale gündemde

- Güncelleme:
İnternetten satıştan sonra kapıda servis ve vale gündemde

T-Otomobil Haberleri

Markaların peş peşe satış sistemlerini online platformlara taşımasını değerlendiren Motor Aşin CEO’su Saim Aşçı bu hamle sayesinde lojistik ve dağıtım kanallarında gelişme yaşanacağına dikkat çekti.

ALİ ÇELİK'İN HABERİ - Aşçı açıklamasında “Daha geniş müşteri kitlelerine ulaşmak, talepleri doğru ölçmek, daha yalın bir satış ve dağıtım süreci yönetmek açısından online satış sistemi önem arz ediyor. Son dönemde yapılan araştırmalar, tüketicilerin yüzde 80’inin araç satın alma işlemlerinin bir kısmını veya tamamını çevrim içi olarak gerçekleştirmeyi tercih ettiğini gösteriyor. Togg’un kısa sürede 100 bin talep alması da sistemin çalıştığının iyi bir göstergesi. Ancak uzaktan çözümler yetkili servis ve marka sadakatini zaman içerisinde düşürme riskini getirdiği için müşteri deneyim merkezleri ve fiziksel showroom varlığını birçok marka için uzun süre korumaya devam edecek. İlerleyen evrede dijitalleşme sürecinin sektörde yerinde-kapıda servis ve vale gibi hizmetlerin artışını hızlandıracağını öngörüyoruz” dedi. 

BU VİDEO DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...