Milyonlarca lira vererek almıştı… Bayiden sıfır alınan cip servisten çıkmıyor

Düzenleyen: / Kaynak: İhlas Haber Ajansı
- Güncelleme:

Yaşam Haberleri  / İhlas Haber Ajansı

Tüketiciler araba alırken genelde sıfır tercih ediyor. Bunun en büyük nedenlerinden biri ise arabasında masraf çıkartacak şeyler istemiyor. Diyarbakır’da 9 ay önce Opel bayisinden sıfır otomobil alan Yakup Kurttekin, adeta kabus yaşıyor. Araçtan dolayı 20 günde bir servise gittiğini belirten Kurttekin, harcadığı parayla herkesin ağzını açık bıraktı.

Diyarbakır’da yaşayan Yakup Kurttekin isimli şahıs, çocuklarını okula götürüp getirmek için araba alma kararı aldı. 30 Nisan 2023 tarihinde kentteki Opel bayisinden Grandland model bir cip satın alan ve 245 bin TL para ödeyen Kurttekin, aracı aldığından beri kabus yaşıyor. Aldığı otomobilin sevinciyle işlemlerin ardından aracını birkaç ay kullanan Kurttekin, adblue ve motor arızası şokunu yaşadı. Sürekli olarak aracını servise götüren vatandaş, aracını tamir ettiği halde aynı sorunları yaşamaya devam ediyor. 

20 GÜNDE BİR SERVİSE GİDİYOR 

Yetkililere çağrıda bulunan Kurttekin, “Aracımı 30 Nisan 2023’te Diyarbakır Opel bayisinde sıfır aldım. Aracımın marka ve modeli Opel Grandland. Aracımı aldıktan 3 ay sonra adblue arızası vermeye başladı. Ben de direkt aracımı servise götürdüm. Servise girişim son arızayı da sayarsak 6 olacak. 6’dır benim aracın problemini çözdüklerini söylediler. Ama problem halen aynı. Ben aracın tamir işlerinden anlamam. Adblue ve motor arızası bu kez yanmaya başladı. Konuyla alakalı her gittiğimde sorunun çözüldüğü yönünde fatura verdiler. 15-20 gün aralıklarla aynı hataları almaya başladım. En son 5 gün önce aracım servisten çıktı. Şimdi yine aracımın arıza lambası yanıyor. Yetkililerden ricam; mağduriyetimi bir an önce gidermeleridir” dedi.

Milyonlarca lira vererek almıştı… Bayiden sıfır alınan cip servisten çıkmıyor

“HUKUKİ İŞLEMLER BAŞLATACAĞIM” 

Ne yapsa da aracın arızalarının bitmediğini ve böyle devam ederse hukuki işlemler başlatacağını ifade eden Kurttekin, “Aracımın değiştirilmesini talep ediyorum. Değiştirmeseler hukuki süreç başlatacağım. Mağduriyetimin giderilmesi için elimden gelen her şeyi yapacağım. Kendileri bana merkezle görüştüklerini, merkezlerinin verdiği talimat doğrultusunda gerekli işlemleri yaptıklarını söyledi. Ama aynı problemi tekrar yaşıyorum. Görüldüğü gibi motor arızası halen yanıyor. Aracımı ya düzgün yapmıyorlar ya da hiç tamir etmiyorlar. Bu konuda çok mağdurum ve şikayetçiyim” ifadelerini kullandı. 

Milyonlarca lira vererek almıştı… Bayiden sıfır alınan cip servisten çıkmıyor

Konuşmasına devam eden Kurttekin, şunları söyledi:

“Aracım şu an 9 bin 800 kilometrede ve garanti kapsamında. Daha yılı dahi dolmamış, 9 aydır bu araç bende. Yılı dolmadan sıfır bir araç 6 defa servise gider mi? Aracımı az bir fiyata da almadım. Bir milyon 245 bin TL’ye bu araç bana mal oldu. Şu anda hem mağdurum, hem bozuk araba ile geziyorum hem de aracımı düzgün tamir etmiyorlar. Aracımı bu halde mecbur kullanmak zorundayım. Bu anlamda hem benim hem çocuklarımın hayati tehlikesi var. Bu problemlerin nelere yol açabileceğini dahi bilmiyorum. Lütfen mağduriyetim giderilsin.”

Düzenleyen:  - Yaşam
Kaynak: İhlas Haber Ajansı
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...